فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

ممنونتم ...

1391/10/29 22:01
نویسنده : مامانی
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی نازپرم؟ منم خوبم خدا رو شکر صبح بعد از یه شب پر از سرفه پاشدیم و با بابایی رفتیم خرید ... رفتیم سپه سالار و یه کفش مهمونی چرم ناناز خریدم ... البته بابایی کلی گفت یه جفت دیگه بردار برا دم دست که من نپسندیدم ... خلاصه از همون جا پیراشکی خریدیم که عالی بود بعدم که رفتیم تو راه از رضا لقمه که فکر کنم حدودای خیابون سی تیر باشه کباب گرفتیم که خیلی چسبید .... بعدم امدیم سمت خودمون و رفتیم درمانگاه ساج و امپولم و زدم و بعدم رفتیم شهروند بهرود و کلی خرید کردیم برای خونه ... بعدم امدیم خونه و دیدم خاله مریم اس ام اس داده که همه رفتن خونه ی خاله عزیز و ببینن که منم بلند شدم و رفتم و یه ذره بودیم و امدیم خونه و گوشت و مرغ ها رو شستم و جابجا کردم و الان امدم نشستم .. خدا رو شکر بابت همه ی نعمت هایی که بی دریغ به ما عطا کرده ... 

همسر جونم ... عزیز دلم ... مهربونم ... عشقم و.... ممنونتممممممممممممممممممممم و می بوسمتماچ

      عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

♥ مامان آینده ♥
29 دی 91 22:19
سلام خانوم خانوما...!! خوبی؟! بهتر شدی انشالله؟! روز پر مشغله ای داشتی ها....!!! کفش نو مبارک باشه عزیز دلم...........
♥ مامان آینده ♥
29 دی 91 22:40
قربونت برم عزیزم لطف داری..
لحظه های من و تو
29 دی 91 23:12
عزیزم مبارکت باشه . انشالله خدا شوهرتو برات نگه داره . همیشه شاد باشی


عزیزم من ادرس وب شما رو ندارم ا بهت سر بزنم
لحظه های من و تو
30 دی 91 12:04
اینم از آدرس وب سایتم. خوشحال میشم بهم سر بزنی
لحظه های من و تو
30 دی 91 12:05
http://bargezeyton.blogfa.com
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 دی 91 14:13
سلام خانمی شما دوست گل من و خواهر مهربون من هستید و مطمئنم اگر این فاصله مکانی بینمون نبود من و پسرم از وجود خاله نازنینش حتما بهره میبردیم در مورد اون بازی هم راستش نمیدونم نسخه اندروید داره یا نه ولی اگر آمارش رو گرفتم حتما بهت خبر میدم. در ضمن بیا یک کیک شکلاتی طلب شما از من
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
30 دی 91 15:52
به سلامتی ایشالله
مامان ثمین
30 دی 91 17:43
ان شاا... که همیشه خوش باشید.
سارا
30 دی 91 22:12
مبارک باشه کفش نو راستی این دفعه باید یه دفتر چه صد برگ بیارم تا با این آدرس خوشمزه ها برام پرش کنی
مامان ریحان جیگر
1 بهمن 91 11:40
مبارک باشه
آسمونی ها
1 بهمن 91 14:41
چه خوب یه روز سرشار از خرید ... همیشه به خرید
مامان دخملی
1 بهمن 91 23:29
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد