فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

آغاز امامت سرورم مبارک ...

1391/11/1 23:12
نویسنده : مامانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

اقای من سلام ... از دست خودم بی نهایت دلگیرم ... اون قدر که داره کم کم از خودم بدم میاد... نمی دونم چرا واسه همه چی وقت دارم الا واسه شما؟ نمی دونم چرا دعا کردن براتون واسه ام عادی شده؟ چرا نمی تونم یه منتظر واقعی باشم ؟ یه عاشق واقعی ... عاشقی که اگه واقعا عاشق و منتظر باشه دیگه شب و صبح و جمعه و شنبه نمی شناسه بلکه تموم لحظاتش می سوزه از غم فراقتون ... نمی دونم مولای من که چرا این زندگی پر از رنگ های مختلف باعث شده این همه ازتون دور بشیم ... نمی دونم چرا تو 18 تا شبکه TVما یه شبکه و یه برنامه درست و درمون واسه شما پیدا نمیشه؟ نمی دونم چرا تو این 5 سال دانشجو بودنم فروید و یونگ و ادلر و... با تموم نظریات خودشون،. چند واحد درسی رو پر کردن اما دریغ که یک واحد فقط یک واحد شناخت امام عصر نداشتیم .... نمی دونم چرا حتی تو مسجدامون تو برنامه هامون دعا برای ظهور شما اخرین دعاست ؟ بعد از دعا برای مریضا و بدهکارا و بی بچه ها و.... ؟ نمی دونم چرا هیچ جای شهرمون رنگی از شما نداره؟ اسمی از شما توش نیست؟ نمی دونم چرا تو مملکت شیعه نشین ما شما اینقدر غریبین؟ اره ماها خیلی بدی ایم ... همیشه فکر می کنم اینقدری که ما با اسم شیعه خون به دل شما می کنیم ... با این همه ادعا از پشت خنجر می زنیم ... بقیه مردم دنیا شما رو ناراحت نمی کنن ... اخه کی قراره بیدار شیم؟

خدا وکیلی مگه مردم تو هر عصری برای باز شدن گره زندگیشون به امام عصرشون متوسل نمی شدن ؟ پس چرا ما حتی توسل به شما رو هم یاد نگرفتیم ... چرا تو کل روز حتی چند دقیقه هم وقت براتون نمی ذاریم ؟ چرا؟ چرا ادم نمی شیم؟ شنیدم کسی که امام زمان خودش رو نشناسه و بمیره به مرگ جاهلیت مرده .... واقعا اف داره که با این همه ادعا اسممون در ردیف ادم های جاهل باشه ... چرا می تونیم 1000 صفحه کتاب رشد پاپالیا رو برای یه امتحان بخوریم تا دو واحد و تو ارشد نمره خوب بگیریم اما نمی تونیم یه بار دو صفحه از کتاب مکیال المکارم یا نجم الثاقب یا ... هر کتابی در مورد شما رو بخونیم ؟ چرا نمی تونیم براتون از عمق جون دعا کنیم ... چرا دلمون برای بلور روی میزمون که ترک برداشته میگیره اما برای نبود شما گرفتنی در کار نیست؟ چرا اینقدر غافلیم که دشمن چقدر ظریف داره کار می کنه تا از شما یه چهره خشن برای ما درست کنه و ما بی خیال نشستیم ؟ چرا .... 

وای خدای من .... باید تکلیفم و با خودم روشن کنم ... باید تکلیفمون رو با خودمون روشن کنیم ... باید دیگه یا رومی روم باشیم یا زنگی زنگ ... بسه این دو روئی که ما داریم ... باید ادم بشم ... مسلمون بشم ... شیعه بشم .... نمی دونم چقدر مهلت دارم برای خوب بودن ... 22 سال از عمرم مثل برق و باد گذشت ... هیچ معلوم نیست فردایی در کار باشه .... خدای من کمکم کن تا بتونم موقع ظهور سرم و بالا نگه دارم بتونم تو چشمای مولام نگاه کنم .... بتونم سرم و بالا بگیرم .... بتونم اگه همین فردا ظهور شد اعتقادم و داشته باشم .... 

خدای من کمکم کن ... ارزومه که خودم و همسرم و اولادم سرباز امام زمانمون باشیم نه سر بارشون ... ارزومه در راه ایشون خدمت کنیم و در رکابشون شهید بشیم ... خدای من تو از دلمون خبر داری ... 

اول از همه ما رو ببخش به خاطر تموم بدی هامون و بعد کمکمون کن در راه رسیدن به اهدافمون ... 

خدا جونم کمکمون کن ... 

سرور من ... مولای من ... اقای من ... عشق من ... امام من .... 

ببخشید ما رو و کمکمون کنید که یارتون باشیم ... اقای من به حق علی بن موسی الرضا(ع) ... 

اغاز ولایتتون و امامتون مبارک هستی من ... 

امامم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سعیده
1 بهمن 91 21:32
إن شاء الله همه ی آرزوهایی که درباره ی مولامون داریم با دعای وجود نازنینشون و به لطف خدای مهربون در حقمون به اجابت برسه.
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
1 بهمن 91 21:58
سلام عزیزم اولا این شب عزیز رو بهتون تبریک میگم دوما اونقدری که شما گفتی ، آقا بیشتر دلش به حال ما سوخت ..... "اللهم عجل لولیک الفرج" سوما که من نمیدونستم چند سالتونه عزیییییییزم ماشاالله به خواهر گلم که خیلی پخته تر از سنشه خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود جوونهایی مثل شما
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
2 بهمن 91 9:37
شما لطف داری عزیزم در ضمن شما کوشولو نیستی فدات بشم این منم که سنی ازم گذشته
لحظه های من و تو
2 بهمن 91 12:28
روزی هزار بار دلت را شکسته ام بیخود به انتظار وصالت نشسته ام هربار این تویی که رسیدی و در زدی هر بار این منم که در خانه بسته ام
جادوطرح
2 بهمن 91 15:42
بهترین هدیه برای فرزند شما به کودک خود اعتماد به نفس، خلاقیت و ابتکار هدیه کنید یه سر به سایت ما بزنین، ضرر نمیکنین http://jadootarh.blogfa.com
مامان ریحان جیگر
3 بهمن 91 13:00
اللهم عجل لولیک الفرج... وارحمنا بحقه...
آسمونی ها
3 بهمن 91 13:57
چقدر قشنگ گفتی: سربازشون باشیم نه سربارشون!
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
3 بهمن 91 18:58
از بس در روزمرگیهامون گم شدیم
مامان الهه
4 بهمن 91 15:26
واقعاً چرااااااااا؟!! چرا ما آدمها اینقدر فراموش کاریم... خودم رو میگم ... این تلنگرها هم که فقط چند روزه و دوباره تو شلوغی های زندگی خودم رو هم گم میکنم!!
زهره
4 بهمن 91 21:45
هم چاه سر راه تو باید بکنیم هم اینکه از انتظار تو دم بزنیم این نامه ی چندم است می خوانی تو داریم رکورد کوفه را می شکنیم واقعا حرف دل خیلی از ماها رو زدی کاش عمل می کردیم کاش نمی نشستیم تا بیاد کاش ما راه می افتادیم به طرفش کاش... کاش... کاش... چقدر ایکاش گفتیم و اثری مترتب نشد باید عمل کرد باید برخاست
♥ مامان آینده ♥
7 بهمن 91 10:09
چه قشنگ بود پستت...... واقعا ... امام زمان میون اینهمه روزمرگی و درگیری های زندگی مادی گم شده.... بمیرم برای غریبیش....... دعای همیشگی منم همینه.. اینکه خودم و همسرم و فرزندانمون انشالله سرباز واقعی آقا باشیم... انشالله در راهش شهید بشیم......
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
9 بهمن 91 17:05
خیلی زیبا نوشتی... برای غریبی اماممون بغضم گرفت...انشالله چشممون زودتر به جمال زیباشون منور شه.
عاطفه
26 مرداد 92 20:32
نیاز داشتم به یه چیزی مثل این متن قشنگت . مرسی که حالم و جا آوردی. دلم تلنگر می خواست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد