فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 25 روز سن داره

نفس طلایی

آش نذری

1391/10/26 14:00
نویسنده : مامانی
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل دلم حالت خوبه فندقی ؟ از من نپرس که جریان داشتم این چند روز ... شنبه اش جو رو خونه ی مامان جون فاطمه گذاشتیم و الحمدلله دور همی هم خیلی خوش گذشت و هم خیلی خوشمزه شده بود گرچه جای خاله جون مریم، خاله جون فاطمه . خاله جون زینب خیلی خالی بود ... قلب

بعد امدیم خونه و حال من رفت رو به وخامت وای تا صبح با اون حال بی حالی بیدار بودم سرما خوردم بدجور ... هنوزم در گیرشم ... خیلی سرماخوردگی بدی بود ... داره بدجور کلافه ام می کنه ... امروزم زده به سرم و سرفه هام بیشتر شده ... از یکشنبه هم بابایی رفته تا امتحاناش و بده و من خونه مامان جون اینام و دلم واسش یه ذره شده تازه باید دو روز دیگه هم صبر کنم .... بهترینم تراشکار ماهری شده ام ... بس که برای دلم بهانه تراشیدم و نیامدی .... 

امیدوارم امتحانات و عالی بدی و زود برگردی پیشم گل قشنگم .... همسر عزیزم ... امید قلبم .... 

یه عالمه هم از آش عکس انداختم اما اصلا حالش و ندارم سایز و کوچیک کنم انشالله در یه فرصت مناسب ... 

از تو بهشت برامون دعا کن فرشته ی کوچولوی من .... عاشقتم ... 

پ.ن: عزیز جون حالش خوب نیست گویا سرطان زده به مغزش ... طفلک نمی دونم چه جوری داره اون همه درد و تحمل می کنه و هیچی نمی گه!!! خدای مهربون شفای خیر بده ... امین ...

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان جیگر
26 دی 91 21:26
خدا قوت، خدا قبول کنه عزیزم ایشالا که زودتر خوب خوب بشی واقعا خود خدا به عزیز کمک کنه
سارا
27 دی 91 12:11
نذرتون قبول و نوش جان
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 دی 91 20:06
قبول باشه وخدا عزيزجون و همه ي بيمارانو شفا بده امين
مامان آمیتیس
27 دی 91 21:00
قبول باشه... ایشالا خدا عزیز جونتون رو شفا بده و حالشون خوب بشه...
مامان آمیتیس
27 دی 91 22:29
سلام عزیزم. رمز همون قبلیه خصوصی برات فرستادم
♥ مامان آینده ♥
28 دی 91 22:55
سلام خانومی...!! خوبی؟!الان حالت بهتره؟!!استراحت کن و چیزای مقوی بخور زود زود خوب شی.......... انشالله اقاتون هم توی امتحاناشون موفق باشن و زود برگردن پیش خانومشون که تراشکار ماهری شده....
آسمونی ها
29 دی 91 12:38
نذرتون قبول ایشالله زودتر خوب خوب بشی عشق تون پایدار خانم تراشکار (شعر گفتم برات!)
زینب
29 دی 91 20:54
عزیزم قبول باشه ممنون که برام فرستادی خیلی عالی بود ایشالا زودی خوب شی مواظب خودت باش ایشالا حال عزیز جونم خوب بشه واقعا سخته خدا کمکشون کنه
لحظه های من و تو
29 دی 91 23:16
انشالله خدا به حق امام حسین شفاش بده. شما هم بیشتر مراقب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد