فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

نفس طلایی

عزیز جونم

1395/6/27 4:19
نویسنده : مامانی
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت همه ی زندگی من 

هیچ وقت فکر نمی کنم حس یه مادر چه حس فوق العاده ای می تونه باشه این رورهای خوب از پی هم می گذرن و من هر روز عاشق ترم ... یه سفر شمال رفتیم و یه سفر عالی مشهد برای عرفه... انشالله قبول باشه ازت عزیزدلم .... خدا رو شکد خیلی عالی بود... 

فاطمه جونم تا اخر دنیا دوستت دارم ... کاش مثل بچگی هام دوست داشتنم اندازه داشت تا می تونستم نهایتش رو برای تو انتخاب کنم. یه بار تو رستوران صاحبش ازم پرسید بابات و چقدد دوست داری با افتخار گفتم ده تاااا اون نهایت من بود... کاش الانم می توانستم داد بزنم تو رو به اندازه تموم اعدادی که نمی دونم نهایتش کدومه دوست دارم دخترم... وجودم به وجودت بنده... 

الان 4 صبحه به خاطر رفلاکست دایم بیدار میشی و اشک میریزی با هر قطره اشکت می میرم مادر .... 

 

خدا رو شکرررر برای همه چیز مخصوصا شما بند دلم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد