فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

خاندان کرامت .....

1391/10/22 15:50
نویسنده : مامانی
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر رسول اکرم (ص) و درود خدا بر خاندان مطهرش .... 

یادم میاد دفعه اول مکه رفتن تو راه جده به مدینه خیلی اضطراب داشتم اما وقتی برای اولین بار چشمم به گنبد خضراء افتاد ارامش و با عمق جونم درک کردم .... و وقتی داشتم از مدینه با سمت مکه می رفتم احساس می کردم چقدر پیامبر مهمون نواز هستن و عشقم بهشون صد چندان شد .... پیامبر عزیزم الهی خودم ... پدرم ... مادرم ... همسرم ... مالم ... اولادم ... به فداتون ... چقدر کریم و رئوف و عزیز هستین ... 

صلوات

(ایت الله بهجت می فرمودند: گشتیم و گشتیم و ذکری بالاتر از صلوات نیافتیم .... )

و امام حسن عزیزم ... کریم اهل بیت ... الهی به قربون غربتتون بشم ... الهی خودم .. پدرم.. مادرم ... همسرم ... مالم ... اولادم به فداتون یا امام حسن (ع)... عاشقتونم و دلتنگتون ... 

امام حسن

و 

ضامن اهو ... ضامن قلبم ... ارامش قلبم ... عزیز دلم ... مولای مهربانم ... یا امام رضا(ع) .... خودم ... پدرم ... مادرم ... همسرم ... مالم ... اولادم به فداتون امام رئوفم ... عاشقتونم و دلتنگتم ....

امام رضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ریحان جیگر
23 دی 91 13:50
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بحقهم....
سارا
24 دی 91 21:20
چقدر قشنگ نوشتی عزیزم سلام بر محمد (ص) و آل محمد (ص)
مامانی درسا
25 دی 91 3:22
عزیزم وقتی مینوسی از پیامبر و اهل و بیت ش تنمو میلرزونی ......... عاشق اینجور نوشتنتم ممنون
مامان محمد صدرا
25 دی 91 9:26
سلام هنوز نی نی نداری؟؟؟
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 دی 91 10:05
سلام دوست مهربون و دوست داشتنی من وجود دوست های گلی مثل شما نداشتن خواهر دنیای واقعی رو توی دنیای مجازی برام جبران کرده. ممنونم که میای پیشم ممنونم که بهم امید میدی ممنون که هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد