فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

ان مع العسر یسرا

1391/10/19 17:48
نویسنده : مامانی
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی جوجو ؟ منم خوبم الان تازه رسیدم خونه امروز اخرین روز امتحانام بود و الان احساس می کنم یه بار هزار کیلویی از رو دوشم بر داشته شد .... امیدوارم نتایجش هم خوب بشه گرچه که خوب ندادم اما مهم تلاشی بود که انجام دادم ... انشالله که عاقبتش هم خیر بشه .... الان هم باید برم نماز بخونم و شام بذارم تا عشقم انشالله به سلامتی برسه تهران و... عزیز دلم یه دنیا دلم واست تنگ شده حتی یه روز دوریت هم یه دنیا است.... عاشقتم مهربونم قلبعاشقتم

 

عاشقتم و می بوسمت مهربوووووووووووووووووووونم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نرگسی
19 دی 91 17:52
آخیـــــــــــــــــــــش راحت شدیا .. خسته هم نباشی عزیزمممممممم .. انشالله .. ایشالله کنار هم سالهای سال خوشبخت باشید .
مامان ریحان جیگر
19 دی 91 18:54
خداروشکر ایشالا که نتایجش هم عالیه
مامان ثمین
20 دی 91 9:47
خدا قوت مامان نفس طلایی
زهره
20 دی 91 15:06
انشاءالله موفق باشی خانوم چشمت روشن
سارا
20 دی 91 19:58
حتما حتما موفق میشی عزیزم من که دیدم چطوری درس میخوندی پس حتما بازم بیستی
♥ مامان آینده ♥
21 دی 91 12:14
سلام خانومی...!! خوبی؟! به به ! به سلامتی از امتحانات فارغ شدی...!! حالا میتونی یه نفس راحت بکشی...!
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 دی 91 18:50
خسته نباشی خانمی خدا رو شکر راحت شدی
نسترن
21 دی 91 21:31
بابا این چه حرفیه شوما که حسابتون جداست باور کن هر روز میام بهت سرمیزنم فقط وقت ندارم نمیتونستم برات هر روز نظر بگارم ولی باور کن همیشه به یادتون هستم چون شما دوستان عزیز و محترم من هستیدگوربانت نسترن
زهره مامان آریان
24 دی 91 1:30
حالا یه نفس راحت بکش. موفق باشی.امیدوارم نتایج خوبی بگیری
لحظه های من و تو
26 دی 91 13:06
چقد خوب ،هم امتحانت تموم شده و هم دلتنگی برای عشقت. همیشه شاد باشی


سلام دوست عزیز من ادرسی از وب شما ندارم خوشحال میشم برام بذاری تا بتونم بهت سر بزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد