فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

تسلیت می گم ...

1391/10/13 14:35
نویسنده : مامانی
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی ؟ منم خوبم امتحانا پشت سر هم نفس گیر هستن و وقتی بعد از یه امتحان سخت یه همچین خبر بدی بشنوی دیگه حالت توصیف کردنی نیست .. 

بعد از امتحان بابایی زنگ زد و گفت که حاج اقا مجتبی تهرانی فوت کردن و... فوق العاده ناراحت شدم چون ایشون پیوند عقد من و بابایی رو خوندن و دفترشون اروم بود و عقدمون نورانی و خودشون مرد واقعی خدا ... با تواضع .... با ایمان ... و بعد ایشون و شب های قدرشون ... مسجد جامع بازار .. وقتی از عمق جون می گفتن یا غفار الذنوب... یا ستار العیوب ... وای چه شب هایی بودن .. شب هایی که احساس می کردم تو اسمون هستم و لحظه های که با دعای ایشون احساس می کردم نزدیک ترین جا به خدا هستم .... وای خدا ... علما می رن و هیچ چیز جاشون و نمی گیره ... از عمق جان ناراحتم و تسلیت می گم 

 

تسلیت می گم

ایشون در عزیز ترین روزهای خدا از زمین رفتن و به خدا رسیدن .... 

اربعین حسینی ... 

یا حسین جان عالم به فدایت ارباب مهربانم 

کربلا

اللهم ارزقنا کربلا 

خدا جون بدجور دلتنگم ... اقا جونم بد جور دلتنگم ... من بدم شما به کرمتون بطلبید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ریحان جیگر
13 دی 91 15:07
تسلیت
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
13 دی 91 18:36
خدا رحمتشون کنه. کربلا....................
سعیده
13 دی 91 23:27
عرض تسلیت به همه ی دوستداران علماء
نرگسی
14 دی 91 13:22
تسلیــــــــــــــــــت
بابای مهرسا
14 دی 91 15:43
خدایش بیامرزد
مامانی درسا
15 دی 91 3:23
انشاالله که روحشون با شهدای کربلا محشور بشه ......... خد رحمتشون کنه
مهتاب
15 دی 91 14:23
سلام گلم منم تسلیت میگم حالت خوبه امیدوارم امتحاناتت با موفقیت پشت سربزاری
مامان آمیتیس
15 دی 91 19:09
ایشالا خدا رحمتشون کنه
آسمونی ها
16 دی 91 9:55
منم واقعا متاثر شدم ... هیچ کس نمیتونه جاشون رو بگیره صفای شبهای قدرمون رفت! خدا رحمتشون کنه
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 دی 91 11:07
خدا رحمتشون كنه
مامان محمدپارسا
16 دی 91 20:23
سلام خدا رحمتشون کنه
لحظه های من و تو
18 دی 91 17:08
خدا رحمتش کنه . انشالله با امام حسین (ع) محشور شن
صدای مهربانی
18 دی 91 17:09
دعوتتون میکنم به وبلاگم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد