فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

شیشه نازک تنهایی .............

1391/9/29 22:07
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی احساس می کنم وجودم نازک تر از یه شیشه شده .... به یاد سهراب سپهری می افتم .... 

به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید ... مبادا که ترک بردارد شیشه نازک تنهایی من .... 

پ.ن : اولین شب دوری ... سفر بخیر مسافرا ... بدون من خوش بگذره .... دلم باهاتونه .. ذهنم باهاتونه ... و غم تو کل وجودم .... 

پ.ن : امام رضا (ع) من رو دعوت کرد و به دلیل بی لیاقتی من جا موندم چون درس داشتم چون امتحان دارم ... چون محکوم هستم به دانشجوی خوب و نمونه بودن ... چون .... 

امام رضا جونم خودتون از دلم خبر دارین و... دارم از پا در میام ... کمکم کنید ... سخت محتاج دعاتون هستم............................................... 

خدا جون لطفا فراموشم نکن و... یعنی لطفا کمکم کن تا فراموشت نکنم ... بیشتر از هر وقت دیگه به کمکت نیاز دارم ... خدا به بنده ی حقیرت رحم کن .... خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا صدام رو بشنو لطفا ... صدایی که داره با بغض گلوم رو پاره می کنه .... 

چرا اشکام بی اختیار شدن؟ 

چرا حالم دست خودم نیست ...؟

داغونم و محتاج دعا 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نرگسی
29 آذر 91 22:23
عزیزممممممممممم ..
مهتاب
30 آذر 91 9:20
خاله جون احمد
30 آذر 91 19:25
سلام عزیزم حق داری که اینقدر خسته باشی بالاخره اصلا بین دوران تحصیلت استراحت نکردی الانم که با این حجم درسها... عوضش شیرینی هر کار سختی خیلی میچسبه خدا همیشه یارت
زهره مامان آریان
1 دی 91 23:55
امیدوارم حالت زودتر خوب بشه دوست خوبم.خیلی نگرانتم.به حق امام رضا انشالله دلت از غصه خالی بشه.
لحظه های من و تو
2 دی 91 16:03
انشالله بحق امام رضا موفق و موید باشی و بزودی زود زیارتش نصیبمون شه . منم به اندازه تو دلتنگم.
تارا
2 دی 91 21:23
وای که چقدر دلم امام رضا میخواد دلم برای اون گنبدش تنگ شده دلم برا صحن انقلابش اون گوشه تنگ شده دلم برا نشستن ژیش آیت الله نخودکی تنگ شده دلم لک زده برا شندین دینگ دینگ ساعتش دلم ژر مزنه برا نشستن تو صحن انقلاب با اون سرما تا خود صبح ! زنگ زدم بهش اما نتونستم حرف بزنم!گفتم غلط کردم بیلیط هواپیما فرستادی نیومدم ببخش رئوفم دلم برا همهمه ی توی حرمش تنگ شده دلم برا همه چی تنگ شده! آخ که دلم میخواد میشد الان برم پیشش بگم کمکم کن بگم ببخشم بگم عذابم نکن بگم آخه غیر تو من کی رو دارم؟شمت هم بخوایی ازم رو برگردونی دیگه من چی کار کنم؟ ای امام رضا! عاشق اون شعره هستم که میگه آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی ز گناهم بده لایق وصف تو که من نیستم .... دعامون میکردین چقدر پر بودم تخلیه شدم اینجا گریه کردم نوشتم التماس دعا ... (اینو تو وب یکی از دوستان نوشتم واسه شما هم گذاشتم! یعنی دلم لک زده واسه اون گنبد طلا!خاک عالم تو سر من بی لیاقت که امام رضا بلیط همواپیما فرستاد در خونه و من نرفتم!خاک تو سرم کنن)
♥ مامان آینده ♥
2 دی 91 21:43
سلام عزیز دلم.... خوبی؟!خسته نباشی...... حتما حکمتی بوده...امام رضا میخواد یه موقع مناسب تر دعوتت کنه عزیزم.. انشاله به زودی می طلبتت....... خدا همیشه یار و یاورت باشه دوست گلم......
فاطمه سادات
4 دی 91 10:53
انشالله بزودی قسمتت بشه بری عزیزم بیا خبرای خوب دارم
زینب
5 دی 91 14:49
عزیزم چرا این همه ناراحتی و غصه تا امام رضا رو داریم غم نداریم مگه حتما تا مشهد باید بریم تا اقا صدامون و بشنوه؟؟؟؟؟؟؟نه عزیزم از همینجا هم میشه دلمون و روونه کرد...السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...السلام علیک یا غریب القربا...السلام علیک یا معین الضعفا السلطان یا اباالحسن السلام علیک یا ضامن اهو...ضامن ما هم میشی؟؟؟؟؟؟؟؟فدای مهربونیت اقا جانم
سارا
9 دی 91 16:10
قربون دلت امام رضا که منو نطلبید و من همچنان منتظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد