فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 22:52
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان حسناسادات
28 آذر 91 0:10
چند وقتیه خیلی نگرانتم ان شالله که هر مشکلی داری به حق همین روزا خداوند حاجتت رو بده و با انژی بیای عزیزم
مامانی طهورا
28 آذر 91 0:44
منم همینطور
تارا
28 آذر 91 15:14
ممنون ولی من بچه دوست ندارم یعنی میترسم از داشتنش از مسئولیتش از خیلی چیزا
زینب
29 آذر 91 3:20
گاهی وقتا که میشه غریبی رو حس میکنم...دعا برای فرج ساقی نرگس میکنم...حلال کن خواهری...التماس دعا...
زینب
29 آذر 91 3:24
خصوصی عزیزم
مامان ابوالفضل
29 آذر 91 14:19
کاروان میرود و دخترکی جا ماندست وسط باغ حزان قاصدکی جا ماندست لخته خون نیست که در چشم کبودش پیداست سر باباست که در مردمکی جا ماندست با نگاهی به رخش در دل خود مادر گفت نکند در کف دستش فدکی جا ماندست هاتفی داد ندا قامت این قافله را قدری آهسته ببندد ملکی جا ماندست
♥●•٠·˙مامان عارفه ی نی نی جون♥●•٠·˙
1 دی 91 23:39
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد