فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

ذهن خسته

1391/10/5 18:16
نویسنده : مامانی
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل دلم حالت چه طوره نازنینم؟ وای که چقدر دلم می خواست می بودی و الان به جای خوندن این همه درس مشغول بازی با تو می بودم ... امتحانام از شنبه شروع میشه و همشون پشت سر همه و فوق العاده سنگین... متاسفانه برخلاف ترم های پیش که تو فرجه ها خوب می خوندم الان اصلا نخوندم و امروز شروع کردم به خوندن امتحان شنبه و دیدم وای که چقدر سخته و زیاد و چون من میان ترم نبودم باید دو تا کتاب امتحان بدم ... در کل حال جسمم و حال دلم هم خیلی خوش نیست ... البته خدا رو شکر بابت جمیع نعمت هایی که بهمون داده ... خلاصه دیگه بگم که باید برم شام بذارم ... 

چقدر دلم می خواد تو یه سکوت عمیق بخوابم .... یه خوابی که من و از تموم دغدغه هام جدا کنه ... چقدر دلم می خواد کاری رو انجام بدم که دوست دارم ... انشالله این دو هفته ی امتحانا هم تموم شه و ترم یک ارشد با موفقیت به پایان برسه .... گرچه که هیچ سالی این گونه نبودم در درس هاااا ... و خدا کمک کنه تو کل زندگی انشالله و... 

یا امام رضا محتاج دعاتون هستم و محتاج نگاه پر مهرتون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان دخملی
5 دی 91 18:51
سلام مامانی نبینم ناراحت و خسته باشی
مامان ریحان جیگر
6 دی 91 11:01
توکل بر خدا، ایشالا که این ترم هم خیلی خوب از پس امتحانا بر می آی
مامان دونفرو نصفی
6 دی 91 17:02
سلام ان شا الله خوب بگذرونی امتحانات رو زودی نی نی بیار دیگه انقده خوبه که من که همش اینطوریم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
6 دی 91 17:19
ان شاالله که مثل همیشه موفق میشی عزیزم ، من هم الان همین وضعیت رو دارم کلی پروژه عملی و تحقیقاتی و .... همراه با جزوه هایی که از بچه ها کپی کردم و هنوز افتخار آشنایی با مطالبشون رو نداشتم البته یک فرق بزرگ من و شما داریم که اونم شاگرد اول بودن شماست یعنی اینکه باز هم میتونی گلم
زینب
6 دی 91 19:38
عزیزم انشاالله این ترم هم به خوبی و خوشی پشت سر بگذرونی...عزیزم روزهایی بیاد که حسرت یه لحظه ی این موقع هات و بخوری که بی بچه با خیال راحت پای درس و مشقت بشینی...دعا میکنم زودتر نی نی جونت بیاد اونوقت با یه مشت دفتر و کتاب پاره پوره میخوای بری سر کلاس اخ چه حالی میدهراستی بهت چسبید سوغاتیت و تنها تنها خوردی
آسمونی ها
7 دی 91 21:37
خدا قوت جــــــــــــــــــــــــوون
مامان الهه
8 دی 91 0:57
دانشجوی نمونه موفق باشی خدا قوت عزیزم
نسترن
8 دی 91 10:07
سلام عزیزم خوبی خوشی؟ سخت نگیر یادته ترم پیش هم چقدر حرص میخوردی و نگران بودی ولی همه چی به خوبی خوشی تموم شد
مامان حانیه
9 دی 91 10:46
سلام مامانی دقیقا حال منم مثل خودته ولی امتحانات من از هفته دیگه شروع می شه وای خداجونبه دادم برس
سارا
9 دی 91 16:08
خدا باهاته خودت هم که پر اراده و قوی پس حتمت موفق میشی انشالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد