فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

آمدن خاله سونا

1391/9/19 20:03
نویسنده : مامانی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره ناز من حالت خوبه قند بلا

منم خوبم خدا رو شکر

این هفته هم باید امشب دوری از بابایی رو تحمل کنم گریهتا انشالله به سلامتی فردا بیاد انشالله که همسر عزیزتر از جونم تو همه ی کارا و درساش موفق باشه .... عاشقتمممممممممممم شوشو نفسم .... قلب

خلاصه منم از صبح دانشگاه بود و واقعا امتحانای ترم از دو هفته بعد شروع میشه و من هنوز نخوندم و نخوندم و نخوندم و کار عملی هام مونده .... خیلی زیبا و شاد .... نمی دونم چرا این طوری شدم به قول ما روان شناسا دچار خستگی روانی خصوصا از درس شدم .... اما عاشق رشته ام هستم خدا جون ممنونممممممممممممممم و عاشقتم مهربون خالقم ..........قلب

خلاصه از دانشگاه امدم خونه مامان جون و خاله سونا که خاله ی مامان جون هستن هم از یه کشور دور امدن و حسابی ما رو خوشحال کردن .... وای اینقدر با محبتن که نگو و نپرس خیلی محبتشون برام جالب بود حالا یادم نمیاد شاید بچه بودم من و دیده باشن اما اینقدر ناز و خوب برخورد می کنن ....لبخند 

منم امدم تو قلعه ارامش درس خوندن خودم(طبقه سوم خونه مامان جون اینا) و مثلا می خوام پاور پوینت فطرت رو برای درس روانشناسی دین درست کنم .... اگه این نی نی وبلاگ بذاره... چشمک

راستی هفته بعد یه امتحان ترم دارم همش می ترسم یادم بره ....استرس 

خدا جونم عزیز دلم مهربونم روان شناسم خالقم : کمکم می کنی؟ چشم امیدم به کرامت توه و مثل همیشه ازت می خوام به ذهنم توان بدی و به قلبم و به وجودم و به فکرم .. 

توکل بر تو که عاشقتم .... ممنونم خدای خوب و عزیزم ... قلب

همسر جونم خیلی دلتنگتم ... لحظه ها رو واسه دیدنت می شمرم ....ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

سارا
19 آذر 91 20:15
خاله جون خوش اومده فکر میکنم من خاله سوناتون رو دیده باشم.از گذشته های دور یه خاطرات مبهمی یادم میاد
نرگسی
19 آذر 91 20:20
عزیزممممممممممممممم ..
زینب
19 آذر 91 21:20
سلام عزیزم چشمت روشن واسه اومدن خاله سونا...ایشالا شوشو جونتم به زودی بیان...ایشالا امتحاناتم مثل همیشه 20 بشی...فدات عزیزم...
مهتاب
20 آذر 91 11:14
سلام گلم چطوری خوشحالم که خوبتر شدی قبلا نوشتهات غبار غم داشت. امیدوارم همیشه شاد باشی گلم
نرگسی
20 آذر 91 23:58
سلام عزیزم .. ای خوبم نفسی میاد و میره .. آره واسه منم جالب بود ..
مطلع عشق
21 آذر 91 7:39
سلام عزیزم...... خوبی؟؟؟؟ دعا میکنم که توی امتحانات و ضمایمش موفق باشین...... خوب بگذره....... برام دعا کن کنکور داره نزدیک و نزدیکتر میشه......
مامان ریحان جیگر
21 آذر 91 10:24
لحظه های من و تو
21 آذر 91 16:16
انشالله چشمت با اومدن شوهریت روشن بشه. به منم سر بزن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 آذر 91 18:21
منم دچار خستگی روانی از نوع درس شدم به جون خودم راست میگم همسری دیگه شاکی شده بود میگفت تو چرا اینقدر تنبل شدیییییییییییییییییییییی ولی مطمئنا مثل همیشه خداجون کمکمون میکنه
آسمونی ها
22 آذر 91 11:23
ببین من میام. هستم. ببخش فقط برای صرفه جویی در مصرف برق خاموش میام و میرم
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
22 آذر 91 15:07
منم هیچی نخوندم
باران قلنبه
25 آذر 91 16:50
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد