فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

مهمونای عزیز

1391/9/22 21:28
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دلم خوبی ستاره قشنگم؟ منم خوبم وای شنیدم یکی از دوستام داره مامان می شه و یه عالمه خوشحال شدم انشالله تو بیای تا هزاز هزار تا خوشحال شم کوچولوی نازم .... 

دیروز دانشگاه بودم تا 4.30 کلاس داشتم و قرار بود بابایی بیاد دنبالم اما هوای بارونی و ترافیک باعث شد خودم ساعت 5.30 با اژانس بیام ... وای چه هوایی بود ... خلاصه تو راه خاله زینب جون زنگ زد و گفت میان خونمون ... منم به بابایی زنگ زدم و سفارش خرید دادم خودم هم امدم خونه رو مرتب کردم و بعد خاله و دخترخاله های گلم امدن ... یه ذره بودن ... کلی حرف زدیم و البوم دیدیم و خیلی خوب بود ... 

خلاصه رفتن و منم خونه رو دوباره مرتب کردم و ظرفا رو شستم ... خلاصه خیلی از امدنشون خوشحال شدم .... خدایا شکرت برای همه ی خوبی هات ... 

لطفا کمکم کن که سخت محتاجم ... بوس واسه خدای نازم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محيا كوچولو
24 آذر 91 3:14
سلام خاله جوني خوبين؟
مامان حانیه
24 آذر 91 21:39
زهره مامان آریان
27 آذر 91 0:22
انشاله به زودی خبر مامان شدن خودت رو بهمون بدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد