فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نظرات (9)

بابای ملیسا
4 خرداد 91 11:55
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:00
سلام عزیزم جاب بود
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 14:24
ما اینیم دیگهههههههههههههه
مریم مامان نخودچی
4 خرداد 91 14:54
سلام عزیزم... مرسی من خوبم ... همه چیزم خوبه.... سر فرصت میام میگم دکتر چی گفت... فقط دلم پر...
نرگسی
4 خرداد 91 18:39
مامان یاس
4 خرداد 91 19:45
حدیث قدسى: ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛ هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد. حلول ماه مبارک رجب، مبارک سلام التماس دعا دارم برای این شب من هم شما را حتما یاد میکنم و یکی از رکعت های نماز را هدیه میدهم به شما وخانواده محترمتون این شب را یاد شهدا ومادران شهید باشیم وهرچه ثواب کردیم بدیم به شهدا به یاد شهدای خرمشهر صلوات
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:13
سلام مامان نفس طلایی چطوری؟ چه خبرا؟
خاله جون احمد
5 خرداد 91 12:35
سلام عزيزم ممنون از حديث هاي خوبي كه توي وبلاگت ميذاري راستي زيارتتون قبول
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
5 خرداد 91 19:30
سلام خانمی
نیستی ، از دیشب همه ش فکر میکنم رفتی مشهد .
عبادت قبول


عزیزم بحمدلله زیارت خواهر بزرگوارشون بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد