فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

اول رجب

1391/3/3 16:02
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم .. الان امدم پستای پایینی رو پاک کنم اخه یه آن احساس کردم روزه ازین با ریا تر امکان پذیر بود که بیای و تو دنیای مجازی داد بزنی سحری نخوردم ؟ واسه خودم اول متاسف شدم و بعد به خدا پناه بردم از شر شیطان که نکنه یه موقع یه روز روزه ما رو غره کنه که بابا دیگه اخر ایمانیم یا اینکه یا اعلام همگانی ریای قضیه رو تا 100 درصد برسونه ... این پست رو نگه می دارم برای درس عبرت خودت و خودم .

و اما اول رجب بهترین خاطره ای که ازین روز دارم اینه که وقتی پیش دانشگاهی بودم همراه با دوست عزیزم فائزه با کاروان عمره دانش اموزی برای اولین بار به سفر مکه مشرف شدم ... وای خودش یه داستان مفصل داره که بابا جون (بابایی مهربونم) چه جور راضی شد و واقعا عجیب قسمتی بود چون خیلی از تحولات عمرم و مدیون مهربونی خدا جون تو اون سفر هستم ... عجب روزایی بود روز اول مدینه مون اول رجب بود و روز اخر برگشتمون از مکه 13 رجب و باز  شدن درب کعبه .... دلم هوات و کرده خدا جونم ... 

مخصوصا اینکه احتمال زیاد بابایی دوباره بعد امتحاناش 45 روز بره برای خدمت به زائرا و من از الان مجنونم ..... گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نسترن
3 خرداد 91 16:06
نه اصلا هم ریا نیست ماها دیگه همو خوب میشناسیم حداقل توی چند وقتی که باهم دوستیم تا حدودی به اخلاق هم اشنا هستیم هر چند که همو ندیدیم میدونی تازه از یک لحاظ خوبه چون میبینی بقیه هم مثل تو هستند مثلا من خودم وقتی عارفه جون گفت داره روزه قضاهاش میگیره منم خیلی مصمم شدم که حتما توی این دو ماه تا ماه رمضون هر چی روزه قضا دارم بگیرم پس ببین این خیلی هم بد نیست گاهی ادم به اشتیاق میاره دم افطار منم به یاد بیاری
مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 16:11
قبول باشه عزیزم روزه هستی برای ما هم دعا کن.
تارا
3 خرداد 91 16:39
التماس دعا! چقدر خوب که روزه میگیرید و خاک عالم بر سر من که توان گرفتن ندارم! التماس دعایی شدید دارم!سر افطار منو هم یاد کنید با پست جدید آپم
مامان پریسا
3 خرداد 91 16:57
عزیزم فکر نمیکنم ریا باشه وقتی از هم چیز خوب یاد بگیریم. برای من هم دعا کن.
♥ مامان آینده ♥
3 خرداد 91 19:09
سلام دوباره به مامانی مهربون.......! واااای عزیزم چه فکری کردی...!! نه فکر نکنم ریا باشه و خدا هم از تو دلگیر بشه بابت این پستت اتفاقا چه خوب که این پست رو گذاشتی... آدم خوشحال میشه وقتی می بینه همچین دوستای با ایمان و با خدایی داره.....
♥ مامان آینده ♥
3 خرداد 91 19:11
به به پس رفتی عمره ی دانش آموزی.......! خوش به حالت...!! چه خاطرات خوبی...! انشالله خدا دوباره نصیبت کنه مهربونم..... این بار با همسرت و یه نی نی ناز و خوشمل....
♥ مامان آینده ♥
3 خرداد 91 19:12
خوشحالم که شما هم کتابخونی....! باشه عزیز دلم حتما وقتی کتابهارو خوندم اسم اونایی که مفید ترن و مظالبشون بهتره رو بهت میگم... کمترین کاریه که برای دوست گلم میتونم انجام بدم...
مامانه ملیکا
4 خرداد 91 3:04
لیله الرغائب شب آرزوهاست چشماتو ببند آروم بگو خدایا من عاشق توا م وبه تو نیاز دارم به قلب من بیا!! شما هم مثل من این شب رو به دوستات یاداوری کن شاید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری به یادم باش
نرگسی
4 خرداد 91 11:34
قبول باشه دوستم .. التماس دعا ..
بهـــــــــــــار
4 خرداد 91 22:17
من این پستتو ندیده بودم نمیدونم چرا ندیدم این چه حرفیه ریا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ خوش بحالت که میتونی روزه بگیری افرین من رو هم دعا کنید
آسمونی ها
6 خرداد 91 9:48
ریا کدومه دختر خوب؟! تو برای ما نمینویسی که، برای نی نی آینده ت می نویسی و در واقغ اینجا یه جور دفتر خاطرات روزانه است . نگران این حرفا نباش. سخت میگیری ها!!! گاهی اوقات ریا لازمه تا بقیه بیدار بشن...
آسمونی ها
6 خرداد 91 9:49
وای خدای من 45 روز ؟؟؟ خیلی سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد