فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

دوستان

1390/12/2 10:31
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازم خوبی دوست کوچولوی من ؟ منم خوبم امروز انشاالله می خوام برم دانشگاه تهران و دوست جونام و ببینم .... گرچه که الان باید طبق قرار راه بیفتم اما امدم اول به تو سلام کنم بگم اینجا نم نم دم عیدهاااااااااااااااا ... این اولین عید وبته ... می خوام برات از عید مفصل بنویسم از خوبی هاش ... طراوتش ... سفره ی هفت سین که خودم مسئولش در 3 خانواده هستم ... از خرید شب عیدش .. از نو شدن همه چی ... از دعا کردن و یا مقلب القلوب خوندن .... تا عیدی گرفتن که مهمترین بخشه و بعدم مسافرت ....

عاشق عیدم .... با اینکه ذهنم پره از فکر برای موضوعات درسام اما فکر عید خوشی رو میاره توی دلم .... 

فدات بشم که هرجا میرم چشمم فقط به لباس و وسایل بچه هاست و یه جوری قربون صدقه ات میرم .... قربون اون دستها و پاهای کوچولوت برم عروسکم نازم نفسم دوست جونم دوستت دارم ماچ

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسترن
2 اسفند 90 10:47
سلام.
راست میگید عید خیلی خوبه...امیدوارم امسال سال خوبی براتون باشه و مسافرت هم کللللی بهتون خوش بگذره.نفس شما هم الان پیش فندق من اون بالا دارن بازی میکنن و خوش میگذرونن....بووووووووس


ممنون گلم خدا حافظ نفس ها و فندق هامون باشه
عارفه
2 اسفند 90 15:46
واقعا آدم دلش میره لباس بچگونه میبینه بروزم پس هستم
نسرین
2 اسفند 90 17:09
سلام گلی خانوم. چه لوگو قشنگی. عزیزم امسال عید هم واسه من رنگ بوی تازه ای داره. عید خوبی داشته باشی دوست من.
آسمونی ها
2 اسفند 90 17:30
سلام
مبارکه
هم عیدتون
هم قالب جدیدتون

خیلی زود وبلاگت رو خونه تکونی کردی ها !!!



قربونت عزیزم قالب قبلی رو برام باز نکرد برای همین عوضش کردم
مامان آریا
2 اسفند 90 19:49
سلام
من که دلم برای سمنو لک زده
واسه نفس طلایی از سمنو هم بنویس



اخه من سمنو دوست ندارم برای همینم ننوشتم
خاله جون احمد
2 اسفند 90 21:20
سلام عزيزم قالب جديدت مبارك
براي عيد نو كرديش
آره عيد واقعا استراحت خوبيه براي نيمسال دوم
هميشه خوش باشي نازنين


ممنونم گلم
شاهده
3 اسفند 90 15:22
نمی دونم...این عید برام مثل عید های دیگه نیست...اگه نی نی نباشه....می میرم...


نه عزیزم نگو خدا بزرگه گلم
آسمونی ها
4 اسفند 90 11:11
روی موضوع طلاق و اثرات آن روی روح و روان کودک کار کن
یا
بررسی کودکان نابغه و درصد IQ و EQ

بازم به ذهنم برسه بهت میگم ...
نظرت رو حتما بهم بگو


ممنونم عزیزم جالب بود لطف کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد