فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

فلش تمیز

1390/12/2 22:53
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی ؟ ما هم خوبیم خدا رو شکر 

می دونی چی شد ؟ بابایی داشت دنبال فلش هاش میگشت و متاسفانه پیداشون نمیکرد کم کم داشت به این نتیجه می رسید که از جیب شلوارش افتاده اما رفت سراغ شلوارش که تازه شسته بودم و دید هر دوشون تو جیب اون شلوارشن ... یعنی هر دوشون در لباس شویی حسابی تمیز شدن ... و جالب این جاست که هر دو سالمن و اطلاعاتشون پا برجا و صد البته تمیززززززززززززززززززززniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

محدثه
2 اسفند 90 23:04
سلام منم با افتخار لینکتون کردم
عارفه
2 اسفند 90 23:51
از معجزات تمیزیه دیگه
مامان پورياپهلووون
2 اسفند 90 23:59
جسارت نباشه ولي اون قالبتون خيلي به اسم وبلاگتون ميومددخترم هميشه مي گه مامان قالب نفس طلاييرو بزار


عزیزم خودم هم همونو دوست دارم اما نمی دونم چرا با اون قالب وبم رو باز نمی کرد مجبور شدم موقتا عوضش کنم
نرگسی
3 اسفند 90 1:17
منم امروز دسته گل به آب دادم یعنی یه لباس رنگی رنگ داده به همه لباسا همه لباسامون صورتی شدنننننننننننننن .. حالا خداروشکر واسه شما به خیر گذشته ..


ممنون
آسمونی ها
3 اسفند 90 13:51
منم دقیقا یه بار این کار رو کردم و جالبه که موقعه اتو کردن شلوار دیدم زیر اتو برآمده گی به وجود اومده .
فکر کردم پارچه شلوار جمع شده و گوله شده. روش رو اتو کشیدم. درست نشد. دست کردم توی جیبش دیدم
به به
فلش توی شلوار شسته شده و تازه اتو هم شده ولی سالم بود.


پس به این تنیجه میرسیم جنس فلش ها و خانه داری ما عااااااااااااااااااااااااااالیه

شاهده
3 اسفند 90 15:20
هههههههه اشکال نداره که...منم یه همچین اتفاقی قبلنا برام افتاد...اتفاقا لباسا خیلی خوشگل شده بودن
خاله جون احمد
6 اسفند 90 10:58
منم ازین کارا زیاد کردم عزیزم خدا کنه این دفعه دیگه یادم بمونه اول جیبها را بگردم بعد لباسها را بریزم توی ماشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد