فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

هوا داره یخ میزنه ....

1390/12/1 22:07
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ادم برفی کوچولوی من ... حالت چه طوره نازنینم ؟

واااااااااااااای اینجا هوا خیلی سرده فکر کنم خود هوا هم داره یخ میزنه خیلی زیاد سرده ... خدایا ممنون که خونه ی گرمی به ما بخشیدی و ازت خواهش میکنم که به همه ی بنده های خوبت سرپناه امن بده .. امین 

شاید برف بیاد اون وقت می تونیم بریم تو حیاط و باهم ادم برفی درست کنیم.

                                      ادم برفی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
1 اسفند 90 23:32
سلام دوست گلم دلم برات تنگ شده بود تندی اومدم یه سری بزنم و برم. موفق باشی
عارفه
1 اسفند 90 23:53
خونه ی گرم یه نعمت یزرگه
مامان آریا
2 اسفند 90 19:47
مگه میشه به این دعای قشنگ امین نگفتپس: امممممممممممممممین
خاله جون احمد
2 اسفند 90 21:25
واي خدا كنه برف بياد
من كه دلم تنگ شده براي آدم برفي درست كردن


اره اما خیلی سرده و هوا خیلی سوز داره
مامان پورياپهلووون
2 اسفند 90 23:54
سلام ولي من ميگم روزايي كه هوا خيلي سرده برف نمياد بايد ديد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد