فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نقش نفس طلایی ...

1390/12/1 21:55
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلایی من حالت خوبه نازم ؟ منم خوبم خدا رو شکر 

این چند روز مشغول تمیز کردن خونه بودم .. و همین طور رفتن دانشگاه ... الانم تازه رسیدم و بدو بدو شروع کردم به شام درست کردن اخه من و بابایی عصر و زود شام می خوریم ... جات خالی خیلی هم خوش اب و رنگ شد.

دیگه اینکه برای موضوع پایان نامه و سمینارم که باید یه موضوع بکر و جدیدی باشه خیلی ذهنم درگیره ( شرمنده نفسم ولی می خوام از وبت یه استفاده شخصی کنم و از تموم دوستانم بخوام اگه در رابطه با رشته ی روان شناسی بالینی موضوع ناب و جدیدی رو سراغ دارن اگه دوست داشتن بهم بگن ممنون میشم )

این موضوع خوبه " نقش نفس طلایی بر زندگی "نیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان الی
1 اسفند 90 16:48
بی شوخی
عالیه


قربونت عزیزم
مامان پورياپهلووون
1 اسفند 90 20:20
حتي فكرشم محاله


عزیزم
سمیه
1 اسفند 90 21:02
سلام خسته نباشید میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم ممنون
زهره مامان آریان جون
2 اسفند 90 0:14
جی بهتر از این
مامی امیرحسین
2 اسفند 90 2:10
به به پایان نامه یعنی درس داره تموم میشه و قراره نفس طلایی بیاد...


عزیزم تازه اگه خدا بخواد کارشناسی تموم میشه
مامان نائیریکا
2 اسفند 90 9:22
عزیزم موضوع پایان نامه من ترس کودکان بود. تو ایران فقط من کار کردم .


یه دنیا ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد