فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

جات خالیه ...

1390/11/29 17:09
نویسنده : مامانی
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی من 

فرشته ی کوچولوی من جات چقدر خالیه تو زندگیمون نازنینم ... دیروز فهمیدم که 2 تا از فامیلامون نی نی تو راه دارن اون وقت بود که دلم ضعف رفت برای حس قشنگ بودنت ... 

گاهی چقدر حسرت می خورم از نوشته های بقیه مامانا و دلم برات خیلی تنگ میشه.........

کاش این همه درس و دل مشغولی نبود نمی دونم اما از خدا می خوام هر وقت صلاحه تو رو مهمون خونمون کنه فقط بدون خیلی دوستت دارم فرشته ی نازم ....ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
29 بهمن 90 17:34
ایشالله به همین زودیا هم صحبت قلبت همنشین دلت شود.آمین.
عارفه
29 بهمن 90 20:02
سلام عزیزم اومدم
نسرین
29 بهمن 90 22:19
عزیزم دعا میکنم هر وقت صلاح بود خدا نی نی نازتو تو اغوش پر مهرت بزاره. خوشم میاد هممون هم دردیم.
مامان پریسا
30 بهمن 90 10:38
ایشالله به زودی........
آسمونی ها
30 بهمن 90 19:56
آخه چه تفاهمی منم چند وقتیه عجیب دلم میخواست که نی نی داشتم.(البته اینم بگم که لحظه ای بود ها. چون اصلا شرایط اومدنش فراهم نیست.) بیا برای همدیگه دعا کنیم تا بهمون نسل سالم و صالح و دوست دار اهل بیت عطا کنه.
خاله جون احمد
1 اسفند 90 8:05
انشاالله هر وقت صلاح بود و آمادگيش را داشتيم خدا به من و شما دوتا ني ني سالم و صالح عطا كنه
مامان آنیسا
1 اسفند 90 9:15
سلام ممنون که به ما سر زدی. امیدوارم به اونچه که میخواهی برسی. دادههای خدا رحمت و ندادههاش حکمته.همیشه به خدا توکل کن خودش همه چیز رو درست میکنه
فاطمه سادات
1 اسفند 90 11:27
سلام ممنون از نظرتون ان شالله هرموقع که دوست دارید نی نی تون بیاد سریع
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد