فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

به به سلام ستاره

1390/10/30 0:31
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

به به سلام ستاره همچنین عسلی کی داره ؟ مطمئنم که فقط خودم و بابایی عسل و فرشته ای چون تو خواهیم داشت انشاالله ...

خوبی نازم ؟ منم خوبم واااااای مگه صبح می تونستم از خواب پاشدم مثل این ادم های بی جنبه و خواب ندیده تا ساعت 10 خوابیدم خواب بعدم رفتم خونه ی مامان جون اینا و از اونجا برای یه کلاس جدید رفتم خونه ی یکی از معلم های دوران دبیرستانم (خ ح ح ) و چون زود رسیدم و دیدم کسی نرفته حدود 30 دقیقه دم در بودم و بعد از اینکه بقیه امدن با اونها رفتم تازه تو جلسه همه فوق و دکترا بودن و همه از من بزرگتر بودن و من یه جورایی خجالت می کشیدم اما خوب به دلایلی رفتم و انشاالله می خوام هر هفته برم لبخند کلاس امارم که کلا بی خیال شدم و سه هفته است نرفتم مثلا 200 هزار تومن پولش و دادم چشمک

خلاصه شام هم مهمون بابایی بودیم و بعد هم رفتیم خونه مامان جون منصوره اینا و تا ثریا رو اونجا دیدم و تازه امدیم خونه ..... اینم از امروز ما .

راستی دلم می خواد برا شهادت امام رضا اش نذری درست کنم البته در حد دو طبقه همسایه بالایی ها و مامانم اینا نمی دونم خدا کنه بشه چون ما عاشق امام رضاییم قلب

      ستاره

شبت پر از ستاره های رنگی پر نور ترین و قشنگ ترین ستاره ی خدا از تو بهشت ستاره ها رو بشمار تا خوابت ببره عزیزم قول میدم وقتی امدی هر شب برات قصه بگم تا خوابت ببره و قدر تموم ستاره ها دوستت داشته باشیم قلب

راستی اگه تونستی ستاره های من و بابا رو پیدا کنی ؟ 

( هرجا دو تا ستاره دیدی که عاشقانه و اروم کنار هم می درخشن به مامان و بابا سلام کن ماچ)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آینده
30 دی 90 1:05
سلام عزیزم ممنون. از نظری که برام گذاشتی .آره خوبه . باید این کارو بکنم. باید بهش فکر کنم چند تا کتاب خوب میشناسی معرفی کنی ؟ممنون میشم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 دی 90 1:14
چقدر زیباااااا الهی همییییییییییییشه عاشقانه و آروم در کنار هم بدرخشید
نرگسی
30 دی 90 12:13
انشاالله.برای من هم دعا کن عزیزم یادت نره ها
شاهده
30 دی 90 13:34
عزییییییییزم چقدر درس خونی ها...خوشبحالت من که این عادت شب امتحانی از سرم نیوفتاد...انشالله هر روز بیشتر از دیروز خوشبخت تر و سعادتمند تر باشید...دینگ دینگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد