فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

حلوای شبانه

1390/10/30 2:24
نویسنده : مامانی
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم خوبی یا الان تو بهشت خوابی ؟ اینجا اوضاع ازین قراره :

اول بابایی جلوی تلویزون خوابش برد و صداش کردم تا بره تو اتاق بخوابه بعدم خودم رفتم بخوابم اما دیدم ای بابا اصلا خوابم نمیاد کلی با گوشیم ور رفتم اما فایده نداشت که یه هو یه اتفاق افتاد یعنی مامان گلت هوس حلوا کرد اخه مامان جون فاطمه یعنی مامان گلم هزار ماشاالله حسابی هنرمندن یکی از هنر هاشون هم اشپزی فوق العاده است منم با اعتماد به نفس صد هزار گفتم بلند شم حلوا درست کنم که دیدم شکرمون خیلی کمه اما با خودم گفتم خوب اشکالی نداره هرچی کم شیرین تر بهتر و شروع کردم به حلوا گذاشتن اما بعد از حدود 10 دقیقه که تمام مواد و اضافه کردم و با ذوق امدم امتحان کنم ببینم چه طور شده با کمال تاسف دیدم که کاملا بی مزه شده که فکر کنم اثرات همون کمبود شکره .... اینم شد تجربه ی اولین حلوا درست کردن من نیشخند

خلاصه مامانت نصفه شبا هنرمند بودنش اونم این طوری گل می کنه بوس برای نی نی هنرمندم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان ریحانا
30 دی 90 3:02
سلام دلم حلوا خواست البته شیرین مرسی که به ما سر زدید
مامانی درسا
30 دی 90 10:06
سلام دوست خوبم . ممنون که اومدی . درسایم الان خوبه ولی یه شوک وحشتناک بهم وارد کرد طوری که اثراتش هنوز باهامه . وبت زیباست و خاطراتت شیرین . عزیزم حلواتو با شیرینی خودت میخوردی .
عارفه
30 دی 90 10:20
آفرین! تجربه س دیگه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 دی 90 10:26
آفرین هنرمند ، اشکالی نداره عزیزم ، همه حلواهای خوشمزه از همین بی مزه ها شروع شدن و به تکامل رسیدن . موفق باشی خانمی
مریم (مامان نخودچی)
30 دی 90 13:30
به به.... گفتی حلوا کردی کبابم.... ولی من دلم کیک میخواد باید برم وانیل بخرم .... مرسی که به وبلاگم سر میزنی بیا کمکم کن...
شاهده
30 دی 90 13:36
یاد اولین تجربه ام از حلوا درست کردن اوفتادم بجا آرد گندم یا سنگک آرد برنج ریختم البته خوب شده بودا ولی زرمبو شده بود...
رادین کوچولو
30 دی 90 15:48
حلوا... حلوا.... حلوا.... منم حلوا میخوام !!!
مامان اميرحسين
30 دی 90 17:59
بايد خراب كني تا خوشمزه بشه در آينده ديگه خرابي هم خودش هنره
مامان اميرحسين
30 دی 90 18:00
راستي كجايي عزيزم ديگه يش ما نمياي من شما رو با اجازه لينك ميكنم شما هم اگه دوست داشتيد لينك كنيد
مامان پوريا پهلووون كوچولو
30 دی 90 21:17
به اميد درست كردن حلواهاي شيرين
زهره مامان آریان جون
30 دی 90 22:26
اینم یه نوع هنره دیگه.دفعه دیگه شکرشو بیشتر کن حتما خوب میشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد