فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

تمومه ...

1390/10/28 11:20
نویسنده : مامانی
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم حالت چه طوره ؟ من و ببخش که این چند وقت این قدر دفتر وب زیبات رو خط خطی کردم از حرف در مورد امتحانام نوشتم اما یه جورایی با درد و دل باهات اروم می شدم نازم قلب

خلاصه خدا رو هزار مرتبه شکر که امتحانام تموم شد امروزم می خواستم برم خونه ی مامان جون اینا اما گفتم بیام خونه رو مرتب کنم و غذای خوشمزه برای بابایی بذارم بابایی عزیز دلی که همش باهام مدارا می کنه و بهم ارامش میده و کمک می کنه تا بتونم درس بخونم چون واقعا عاشق رشته امممممممم.

خدای عزیزم ممنونم که خودت رو بهم دادی همسر عزیزم و بهم دادی مامان و بابای گل بهم دادی خدایا ازت ممنونم و ازت می خوام در مورد نتایج امتحانام هم خودت کمک کنی می بوسمت خدای نازم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان محمد صدرا
28 دی 90 12:08
بابای مهرسا
28 دی 90 13:31
امیدوارم در تمام مراحل زندگی تون موفق باشید
عارفه
28 دی 90 14:35
خدا رو شکر عزیزم
مامان رادین
28 دی 90 17:30
تبریک میگم به خاطر امتحانا انشاالله 1000 سال همینجور عاشق در کنار هم باشید
نرگسی
29 دی 90 0:42
آخیش من به جای تو نفس راحت کشیدم.وای که از این امتحانات.هادی تازه امتحاناتش شروع شده
مامان آینده
29 دی 90 14:33
سلام . امیدوارم . که نتیجه خوبی از امتحانا بگیری .. خوشحال میشم به منم سری بزنی ونظر بدی
زهره مامان آریان جون
30 دی 90 0:52
خسته نباشی.حالا میتونی یه نفس راحت بکشی.
خاله جون احمد
30 دی 90 19:13
حسابی خسته نباشی نازنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد