فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

رویای زیبای من

1390/10/11 12:09
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رویای زیبای من سلام عزیزترینم شاید این پستت با تموم پست های قبلی یه فرق اساسی داشته باشه و اونم اینه که من دیشب خوابت رو دیدم خواب دیدم تو فرشته ای بودی به زیبای خودت چون اونقدر ناز بودی که تا حالا موجودی به این زیبایی ندیده بودم ... پاک و معصوم وابسته به من .... و من با تمام حس مادرانم تو را با نهایت عشقم تو اغوش گرفته بودم و از گرمایی وجود کوچولوت مست شده بودم ... 

خدای من چه حس قشنگ و رویایی بود حتی دیدنت تو خواب این همه زیبایی تو بیداری چند برابر می خواد بشه ؟ 

نفسم شاید اولین باری بود که وقتی از خواب پاشدم و دیدم همش خواب بوده خیلی ناراحت شدم ... 

شیرینم عسلم نفسم .... رویای بودنت هم شادم می کنه امیدوارم که بعد از این همه مشغله خدا فرصت زیبای مادر و پدر شدن رو تو بهترین شرایط برامون پیش بیاره .... 

عاشقتم رویای زیبای من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسرین
11 دی 90 17:26
عزیزم اگه از ته دلت نفس طلاییت رو میخوای باید از خدا بخواهیش. با تمام وجود بخواهی میده.
شاد باشی


عزیزم من مشغول درسم و فعلا قصد داشتن نی نی رو ندارم تا خدا چی بخواد و کی صلاح بدونه
خاله جون احمد
11 دی 90 20:00
سلام مامان نفس طلايي
چه خواب زيبايي
انشاالله توي يك موقعيت خيلي خوب كه شرايطش را داشته باشيد مياد پيشتون
من تا حالا خواب بچه ام را نديدم اما حدس ميزنم خيلي حس عاليي داره
موفق باشي عزيزم هم در درسها و هم در زندگيت


یه دنیا ممنون مهربون همچنین شما دوست خوبم

نسرین
11 دی 90 22:15
میدونم عزیزم. منم الان وضعیت تو رو دارم. اما همیشه عاشقانه نی نیم رو از خدا میخوام. نمیدونم چرا؟ اما عاشقانه دوستش دارم و مادرانه میپرستمش. منم تا حالا چندین بار خواب نی نیمو دیدم. خیلی خیلی خیلی حس قشنگیه.
مامان آریان جون
12 دی 90 23:50
امیدوارم همیشه خوابای خوب ببینی اونم خواب نی نی کوچولوتو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد