فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

ممنونم ....

1390/10/11 21:34
نویسنده : مامانی
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم خوبی ؟ از صبح به فکر روی ماهت و حس قشنگ بودنتم ... می دونی امروز چی کار کردم رفتم خونه ی مامان جون اینا و یه جورایی بی خیال درس شدم اخه دلم براشون خیلی تنگ شده بود... 

الانم کارای عملیم تموم شد و ریزه کاری هاش موند تا دستای بابایی و ببوسه چشمک

راستی دلم می خواد فریاد بزنم :

مامان و بابای عزیزم که جونم و نفسم به جونتون بنده ... عاشقانه و کودکانه دوستتون دارم و از خدا ممنونم که بهترین مامان و بابای دنیا رو به من هدیه داد و از خدای مهربونم عاجزانه می خوام که سایه پر مهرشون رو تا اخرین نفس زندگیم روی سرم نگه داره ....

مامان و بابای عزیزم خیلی دوستتون دارم بی نهایت از تموم مهربونی ها و خوبی هاتون ممنونم ماچ

                     ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان گیسو
12 دی 90 3:14
سلام دوست گلم خوبی ؟
خدا پدر و مادرت رو حفظ کنه
ان شاا... 120 سال سایشون بالای سرت باشه


ممنونم عزیزم
رادین
12 دی 90 14:26
خدا براتون حفظشون کنه


ممنونم
عارفه
12 دی 90 19:02
همیشه کودکشان بمان
مامان آریان جون
12 دی 90 23:51
کاش بتونیم یه ذره از محبت ها و زحمتاشون رو جبران کنیم
خاله جون احمد
13 دی 90 11:34
خدا سايه پر از مهر و پر از عظمتشون را از سرت كم نكند عزيزم
اميدوارم كه مامان مهربان و عزيزت هر چه زودتر خوب خوب بشن
خدايا حافظ همه پدر ها و مادر ها باش.


عزیزم خیلی ممنون از دعای قشنگت حرف دلم و زدی و محتاج دعا برای شفای مامانم
مامان اميرحسين
14 دی 90 14:12
ايشالا همينجور كه شما عاشقونه بابا مامان رو دوس دارين ني ني آينده شما هم شما رو بپرسته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد