فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

درمان ...

1390/10/10 12:02
نویسنده : مامانی
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس طلایی من حالت خوبه نازنینم ؟ منم خوبم وای از ساعت 8/45 تا الان دارم درس درمان و می خونم که هنوزم که هنوزه حتی یه فصل هم نخوندم و حدودا 30 صفحه مطالعه کردم واقعا وحشتناکه واقعا.... اخه یکی نیست بگه ما رو چه به درمان ؟ نمی دونم اون هم از نمونه سوالات دکتر گلزاری تو امتحان شرح کامل سه تا درمانجو رو میده و 5 جلسه ی اول درمان رو می خواد !!!

فکر کنم کل این هفته رو درمان بخونم بازم کمه وای تشخیص / روان درمانی / بالینی کودک و.... خدایا کی بخونم این همه درس و .... 

کمک کن که تو خدای خوب منی و من همیشه به وجود علیم و حکیم تو تکیه می کنم .... دوستت دارم خدای نازم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محدثه
10 دی 90 12:06
موفق باشید
خاله جون احمد
10 دی 90 12:19
منم دقيقا وضعيت شما رادارم هر چي ميخونم اصلا صفحات كتاب جلو نميره برام دعا كن خيلي خسته ام
بابای مهرسا
13 دی 90 23:14
موفق و پیروز باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد