فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

امروز من

1390/9/27 21:41
نویسنده : مامانی
959 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت خوبه کوچولو ؟ منم خوبم الحمدلله ...

امروز صبح رفتم دانشگاه و کلاس خوبی داشتم البته که زودتر از وقتش تموم کرد...بعدم رفتم خونه ی مامان جون اینا و از ساعت 7 که برگشتم مشغول کارای خونه و شام درست کردن بودم .. الان تازه باید برای فردا 2 تا کنفرانس آماده کنم که اصلا حالش و ندارم .... 

این روزا خیلی دلم گرفته است و فقط خدا از دلم خبر داره فقط اینکه برام دعا کن... خوش بحالت که تو بهشتی و این همه به خدا نزدیک .... 

به قول یکی از اساتید : ما با خدا نیستیم اما خدا با ماست .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

بابا بی بی
27 آذر 90 22:25
سلام من به شما تبریک میگم به خاطره این عروسک نازتون من 1نظر سنجی گذاشتم خوشحال میشم شرکت کنید با تشکر
مامان محمدرضا(شازده کوچولو....)
27 آذر 90 23:43
سلام خانمی خسته نباشی من هم دارم برای فردا پروژه ام رو آماده میکنم ، احتمالا تا صبح باید تایپ کنم و پاورپوینت آماده کنم ، ان شاالله که همگی موفق باشیم واقعا استادتون راست گفته ، توکل بر خدایی که با ماست یا علی
آسموني ها
28 آذر 90 13:06
چه حرف زيبايي: ما با خدا نيستيم اما خدا هميشه با ماست. خدا جونم شرمنده از اينكه گاهي فراموش ميكنم كه از رگ گردن به من نزديك تري.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد