فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

آتش نشان

1390/9/28 15:29
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر از دانشگاه که امدم خواستم یه کوچولو بخوابم که چون بد موقع بود خوابم نبرد .... خلاصه امروز گفتم برات از یکی از شغل های خوب خدا حرف بزنم از ادم هایی که اولین حرف تو زندگی شون فداکاری و از خود گذشتگی و نجات دادن جان و مال بقیه افراده ... آتش نشان ها از اون ادم های خوب خدا اند که من همیشه براشون احترام قائلم و از خدا می خوام که خودش حافظشون باشه ... فکر کنم که خانواده هاشون شرایط سختی را داشته باشن چون به هر حال یه دلهره ی کوچولو همیشه باهاشونه ... نمی دونم شاید هم همه چی اروم باشه براشون .... امیدوارم که وقتی بدنیا پا گذاشتی و بزرگ شدی برای همه ی ادم ها احترام قائل باشی و مثل اتش نشان ها بقیه ی مردم و خیلی دوست داشته باشی چون تنها مشکل و مسئله ی ما ادم ها اینه که همه دیگه رو دوست نداریم .... 

همیشه عاشق باشی گل پرم قلب

                اتش نشان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابای مهرسا
28 آذر 90 16:08
شغلشون واقعا سخته خدا حفظشون کنه
asemuni ha
28 آذر 90 16:45
man delam az in kartoone ke aksesho gozashti mikhad! esmesh chie?
مامان اميرحسين(سام)
28 آذر 90 22:49
به نكته خوبي اشاره كردي خيلي شغلشون سخته پسر من كه تا يه ماشين آتش نشاني ميبينه شعر ميخونه آتيش نشونه مهربون باز اومده تو خيابون بايد نباشي نگرون........
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 13:22
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد