فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

کارای عملی

1390/9/26 10:59
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت چه طوره ؟ کمتر از 25 روز دیگه امتحانا شروع میشه و من هنوز اندر خم یک بن بستم ... امروز قول دادم بشینم پای کارای عملی و اگه خدا بخواد حداقل تفسیر نقاشی و تموم کنم و فردا تحویلش بدم و سه جلسه ی اول درمان رو .... 

خدا کنه به همه ی کارام برسم .... وای اگه بدونی چقدر دلم می خواد پاشم برم خونه ی مامان جون اینا ... خیلی دلم براشون تنگ شده .... از صیح نزنگیدم که دلم هوایی نشه ... امان ازین دوری راه ... (البته با مترو 40 دقیقه است ولی خوب دوره دیگه گریه) من مامانم و می خوام گریهگریهگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نرگس
26 آذر 90 12:31
سلام درکت می کنم می دونم چی می گی راستی ،راستین جوجو تو مسابقه شرکت کرده به وبلاگش سر بزن و بعد بهش رای بده کدشم 111 ( اگه از طرحش خوشت امد)
آسموني ها
26 آذر 90 12:43
سلام دوست جونم امان از اين قول دادن ها ... و عمل نكردن ها و عذاب وجدان ها منم همين طوري هستم. هي قول ميدم و هي زير قولم مي زنم. منم دلم هميشه براي مامان جونم تنگ ميشه. وجود مامانم بهم آرامش خيال ميده.
محمد طاها
27 آذر 90 8:26
سلام خاله ممنون که بهم سر زدین. با همه مرورگر ها امتحان کردم مشکلی نبود .
مامان اميرحسين(سام)
27 آذر 90 11:02
ايشالا زود زود كارات تموم شه و مامانت اينا رو ببيني
زهرا
27 آذر 90 12:17
; سخت نگیر این هم بگذرد بهمون سر بزن
مامان آبتین
27 آذر 90 14:57
سلام خوش به حالتون که 25 روز دیگه امتحان دارید ماکه 8 روز دیگه اولین امتحانمون هست خانمی یاد تابستون بخیر بیکار بودم نه دانشگاه داشتم نه مدرسه می رفتم برا همین نمی تونم وبلاگمونو دائو آپ کنم
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:47
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
جغله کوچولو
3 دی 90 17:44
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد