فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

امان از این اساتید...

1390/9/21 17:27
نویسنده : مامانی
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت چه طوره ؟ من که امروز حسابی حالم گرفته شد .... نمی دونم چرا بعضی ازین اساتید این قدر بی برنامه اند .. با اون همه زحمت امروز استاد وقت برای ارائه مطلب من نگذاشت و من و حسابی کلافه کرد .... خدا به همه انصاف بده .... دم اذانه التماس دعا کوچولوی عزیز من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان محمدجان
21 آذر 90 19:44
وای چه ضد حالی
آسموني ها
22 آذر 90 11:55
خودت رو اذيت نكن. زياد پيش مياد عزيزم
آسموني ها
22 آذر 90 11:57
خصوصي
محمد طاها
23 آذر 90 8:58
سلام خاله کوچولوت چطوره . خوبین . انشاالله سالم باشین . بهمون سر بزن
مامان آناهل
23 آذر 90 18:07
آخیییییییی . فدات شم .
مامی کیانا
24 آذر 90 11:33
برای من هم خیلی از این اتفاقات افتاده وقتی یاد اساتید دانشگاهمون و بی برنامگی کل سیستم آموزش و هرج و مرجش میفتم فکر ادامه تحصیل رو از ذهنم میندازم دور خداییش من که خیلی تو دانشگاه حقم ضایع شده
خاله جون
24 آذر 90 14:07
سلام نفس طلايي جون خسته نباشيد بابايي بهترن؟ كم كم امتحاناي پايان ترمه خدا توفيقتون بده و انشاالله موفق باشيد لينكتون كردم خوشحال ميشم به ما سر بزنيد و لينكمون كنيد اسم وبلاگمون؛ احمد گل پسري شريف؛ است
مامان ملیکا
24 آذر 90 14:44
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
آسمون ی ها
25 آذر 90 10:09
سلام کجایی؟ نیستی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد