فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

بابایی خوب

1390/9/20 21:36
نویسنده : مامانی
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت چه طوره ؟ منم خوبم خدا رو شکر توی این سالهای دانشجویی بابایی حسابی هوامو داشته و هر جوری بوده مثل یه کوه پشتم وایستاده تا من تو ارامش کامل درسم و بخونم ، یکی از کارای خوب بابایی هم کمک به من در تکمیل پاور پوینت ها و تحقیق هاست خصوصا وقتی که خودم کار دیگه ای دارم مطمئنم که اگه به بابایی بسپرم اخرش عالی میشه و با خیال راحت کارم و تحویل میدم .... 

امشب امدم اینجا تا بگم :

عزیزترینم بابت تموم مهربونی و خوبی هات ممنونم و به وجود پر مهرت افتخار می کنم .... 

          ممنون

عاشقانه و اروم دوستت دارم همسرم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آبتین
20 آذر 90 21:56
دست بابایی درد نکنه
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
20 آذر 90 22:39
جغله : سلام مطالب جديد گذاشتم توي وبلاگم خوشحال ميشم تشريف بيارين.... نظر يادتون نره اگر خواستين نظر بدين اسم وبلاگتون رو هم بنويسين تا بيام به وبلاگتون و جواب بدم منتظرم
مهنوش
21 آذر 90 2:58
سلام مامان نفس طلایی جون ..... امیر حسینم بهدنیا امد.... الهی احساس شیرین مادر شدن را هرچه سریع تر احساس کنی..بوس بوس...
آسمون ی ها
21 آذر 90 9:13
خدا شما رو برای هم دیگه حفظ تون کنه ایشالله
مامی امیرحسین
21 آذر 90 13:39
ایشالا خوشبخت باشین و خوشبختیتون با اومدن نفس طلایی کاملتر بشه
عشق مامان و بابا
21 آذر 90 14:39
شما هم مثل ما نی نی ندارین؟ ایشالا خدا بهتون یه نی نی خوشکل و سالم بده.
مامان پریسا
21 آذر 90 15:24
ایشالله که به پای هم پیر بشین. با خوشی و سلامتی.
mamani helena
21 آذر 90 15:37
salam azizam enshala eshgheton har roz bishtar beshe
مامان آناهل
23 آذر 90 18:08
خوش به حالت بابایی
مامی کیانا
24 آذر 90 11:31
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
رادین
24 آذر 90 18:16
افرین بابایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد