فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

مظلومیت تا کجا ؟ ؟؟؟؟؟

1390/9/20 14:32
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی ؟ حتما تا الان فهمیدی من جزء کدوم دسته از ادم ها هستم ... حداقل تمام سعی ام اینه که حدیث امام حسین (ع) را عملی کنم : اگر دین ندارید ازاده باشید .... 

حداقل سعی می کنم دین دار و ازاده باشم .... 

اما دلم داره میترکه از غم ، از غربت ، از مظلومیت !!!! 

اخه مظلومیت امام حسین (ع) تا کجا ؟ تا جایی که ما الان به اسم شیعه این حرفا رو بزنیم ؟ پس فرق ما با اهالی نا محترم کوفه چیه ؟

الان و این چند وقت چندین بار در سیر وب گردی به این مطلب برخوردم که ای بابا ول کنید شما هم برای امام حسین چقدر عزاداری .... بسه دیگه .... می خواین جمع شید قیمه بخورین .... امام حسین راضی نیست و..... و هزاران حرفی که خدا شاهده فقط برای نشون دادن مظلومیت اربابمون دارم اینجا می نویسمشون .....

خلاصه نمی دونم کجا داریم میریم ؟ یادته یه دفعه برات نوشتم

اسلام به ذات خود ندارد عیبی      هر عیب که هست از مسلمانی ماست ....

دوباره و صد باره باید این و گفت و بهش فکر کرد که دشمن چقدر داره کار می کنه رو دینمون رو مذهبمون رو اعتقاداتمون .... اونقدر قوی داره کار می کنه که خدایی نکرده خودمون هم داره این اراجیف باورمون میشه .... 

یکی نیست بگه اخه بنده ی خدا امام حسین با این عظمت چه احتیاجی به عزاداری من و تو داره ؟ اگه ما عزاداری می کنیم برای کسب معرفتمون ، برای مظلومیت مولامون ، برای یاد گرفتن درس ازادگی و زیر بار ظلم نرفتن ، برای حفظ اسلاممون و...... این کار و انجام میدیم .... نه برای قیمه خوردن...

ای خدا تازه تازه با شنیدن بعضی از حرفا ادم متوجه میشه که چه طور مسلمونا و امت پیغمبر به اصطلاح ، نوه ی پیغمبر رو با اون وضع شهید می کنن و اهل بیتشون رو به اسارت میبرن !!!!

ای خدا یعنی ما هم در برابر امام زمانمون این طوری میشیم ؟ ای خدا .................

ای منتظران مهدی          آگاه باشید که امام حسین را منتظرانش کشتند !!!!!! 

ای خدا مظلومیت تا کجا ؟؟؟؟؟

و امام حسین (ع) فرمودند : اگر دین ندارید ازاده باشید ..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

بابای مهرسا
20 آذر 90 14:41
شخصی از امام حسین پرسید: شریف ترین مردم کیست؟ امام فرمود: آن کس که پیش از اندرز دیگران، خود پند گیرد و پیش از بیدار باش دیگران، خود بیدار شود. عرض کرد: شهادت می دهم که چنین کسی سعادتمند است
بابای مهرسا
20 آذر 90 14:59
بنده مخلص خدا مومن..دیندار و ازاده..مادری مهربان
آسموني ها
20 آذر 90 15:08
سلام دوست من عصباني نشو. منم خيلي عصباني شدم ولي گذاشتم به حساب كوته فكري ش. متاسفانه اين روزا اين جور آدما (نادون و ملحد) خيلي زياد شدن. من كه واگذارش كردم به خود آقا امام حسين.
مامان مهسا
20 آذر 90 15:51
مامان آناهل
23 آذر 90 18:12
ممنون قشنگ نوشته بودی . به وسطاش که رسیدم میخواستم برات بنویسم ای منتظران مهدی به هوش ! ..... که دیدم خودت نوشتی . بازم ممنون
مامی کیانا
24 آذر 90 11:37
متاسفانه امروزه خیلی ها با داشتن این افکار خودشونو آزاده میدونن و طرفدار آزادی و آزادگی هستند در حالیکه هنوز معنای آزادگی رو نفهمیدند دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد