فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

امیری حسین و نعم الامیر

1390/9/8 22:47
نویسنده : مامانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم حالت چه طوره ؟ منم خوبم خدا رو شکر امروز دانشگاه بودم و استاد تشخیصمون داشت ازمون رورشاخ و درس میداد که برای من خیلی جالب بود.... 

بعد هم رفتم خونه ی مامان اینا و رفتم برای بابایی یه عطر خوشبو خریدم ... 

خلاصه مامانی امشب تو روضه ی امام حسین (ع) روضه ی دو طفل حضرت زینب رو می خونن ... خیلی جریان عجیبیه .... یه خواهر تمام وجودش ، فرزندان گلش رو با همه ی وجود تقدیم برادرش می کنه و با عشق تموم به بچه هاش یاد میده :

امیری حسین و نعم الامیر 

کاشکی ما هم این طوری عاشق امام زمانمون می بودیم افسوس

                                   امیری ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

آسموني ها
9 آذر 90 12:40
سلام التماس دعاي فراووون
بابای مهرسا
9 آذر 90 14:22
سلام التماس دعا
مامان سام
9 آذر 90 14:45
سلام دوست عزيز ببخشيد من به كسايي كه رمز دادم خيلي وقته به وبم ميان اجازه بديد بيشتر با آشنا شيم بعدا حتما رمز ميدم


اره عزیزم حتما
mamani helena
10 آذر 90 14:26
are vaghean postet yeho mano bord to ye halo havaye dige dostam
رادین کوچولو
10 آذر 90 15:10
سلام خاله من بالاخره اومدم به دنیا. مامان و بابا میگن این روزا روزای محرمه و حیف که ایران نیستیم که بتونیم از این روزها حسابی بهره مند بشیم. جای ما رو هم خالی کنید.
عارفه
11 آذر 90 12:35
سلام عزیزم ممنون از حضورت ببخشید دیر شد خیلی خیلی از آشناییتون خوشحالم امیدوارم کنکور ارشد و به خوبی بدبد راستی رشته تون چیه؟ ساکن تهرانید؟
عارفه
11 آذر 90 12:48
راستی این آدرس وب خودمه http://masihadaman.blogfa.com/
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 14:14
مامان آبتین
13 آذر 90 14:41
اللهم عجل لولیک الفرج
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد