فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

تشکیل نشدن کلاس

1390/9/7 17:39
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت چه طوره جوجه طلایی ؟ خوبی ؟ منم خوبم وااااااااااای بچه ی همسایه مون بدنیا امده و دیروز تو روضه ی مامان جون دیدمش هزار ماشاالله عین فرشته هاست فقط دلم می خواست بغل بگیرمش و بوسش کنم عزیز دلم بود از اون نوزادهایی که حسابی خوردنین .... اگه بدونی چقدر دلم می خواست می بودی و بغلت می کردم فرشته ی نازم ....

دیروز کنفرانس تفسیر نقاشیم و ارائه دادم و دکتر برجعلی حسابی تعریف کرد .... و امروزم بعد از 2 ماه یکی از استاد محترم یه مقاله رو قبول کرد تا ارائه بدم .... خلاصه این چند وقت کلا تو تعطیلات درسم و این اصلا خوب نیست امروز هی می خواستم زود بیام خونه تا به جلسه ی مامان جون برسم و بین کلاس و امدن گیر کرده بودم که خدا رو شکر فهمیدم کلاسم تشکیل نمیشه و این یه اتفاق خوب تو زندگی دانشجویی ...

اخه کلاس های دانشگاه ما به طور مرتب در هر شرایطی تشکیل میشه و ارزوی نیومدن اساتید به دلمونه .... دیگه دانشگاه علامه طباطبایی دیگه ...

خلاصه گل دلم امشب هم انشاالله می خوایم بریم هیئت .... تو برای ما دعا کن ما هم برای تو دعا می کنیم فرشته ی من ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دوتا عشقم محدثه
7 آذر 90 18:08
سلام وب قشنگی دارید حتما به من هم سر بزنید
مامان سام
7 آذر 90 19:16
ايشالا روزي مامان نفس طلايي كه بچه خودو بغل كنه و بوس كنهههههههههههه
مامان آریا
7 آذر 90 23:50
سلام عزاداریتون قبول حق باشه التماس دعا
mamani helena
8 آذر 90 0:20
salam azizam to in shaba vase ma ham doa kon
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:55
التماس دعا داریم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد