فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

علی اصغر رباب ...

1390/9/11 15:42
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت خوبه نازنینم ؟ همیشه شب های حضرت علی اصغر فکر می کردم اون هایی که نی نی ناز دارن حتما چقدر بیشتر از بقیه دلشون می سوزه برای غربت و مظلومیت امام حسین و خانوم رباب و طفل شش ماهشون..... عزیزم یکی از ارزوهایی که برای بودنت دارم همینه .... اینکه با حضورت بیشتر خودم رو به اتفاق عاشورا نزدیک ببینم ..... خوش بحال همه ی مامان هایی که امشب با تو اغوش گرفتن دلبندشون از ته ته ته دلشون اشک میریزن ( خیلی التماس دعا )

اخه من همیشه فکر می کنم  اتفاقی که برای حضرت علی اصغر افتاد اوج مظلومیت واقعه ی کربلاست .... یه مادر شیر نداره .... یه کودک که فقط شش ماه داره .... یه پدر ، یه امام ، یه سلطان که فقط به خاطر طفل شش ماهش به دشمنش رو میندازه و ...... یه دشمن پست که اون طوری جواب می ده ..... 

ای حسین جان الهی خودم ، همسرم ، پدر و مادرم به فدای خودتون و خانواده ی بزرگوارتون باشیم .... 

اهسته گویمت نکند بشنود رباب 

گهواره را حراجی بازار دیده اند.........


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

دوتا عشقم محدثه
11 آذر 90 15:51
__@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ _____
آسمونی ها
11 آذر 90 20:07
متاثر شدم التماس دعا
مامان سام
11 آذر 90 20:44
سلام ممنون از حضورتون ما رو هم دعا كنيد تو اين شبها
مامان آناهل
12 آذر 90 8:36
سلام مامان نفس عزیز. شما مطمئنید که این امام به خاطر بچه اش به دشمنش رو انداخته ... خیلی باورش سخته . امان از این شاعران اهل بیت..


من چیزی رو که شنیدم گفتم ... به نظرتون گرفتن کودک جلوی دشمن و خواستن اب رو انداختن نیست ؟
اگه از روی مقتل صحیحش رو می دونید خوشحال میشم بشنوم
mamani helena
12 آذر 90 12:43
are azizam vaghean manam hamin fekro mikonam diroz har bar ke mikhastam be helena shir bedam ashk to chesham jam mishod va boghz mikardam helena ham haminjori zol mizad to cheshmaye man


خوش بحالت .....
مامان محمد پارسا
12 آذر 90 17:45
فقط می تونم بگم التماس دعا
مامانی حسنا جون
12 آذر 90 21:24
و زنی محو تماشاست زبالای بلندی، الف قامت او دال و همه هستی او در کف گودال و سپس آه که «الشّمرُ ...»خدایا چه بگویم «که شکستند سبو را وبریدند ...» دلت تاب ندارد به خدا با خبرم می گذرم از تپش روضه که خود غرق عزایی، تو خودت کرب و بلایی، قسمت می دهم آقا به همین روضه که در مجلس ما نیز بیایی، تو کجایی ... تو کجایی... یا زهراسلام الله ... دلم گرفته خدا...........
مامان آبتین
13 آذر 90 14:38
التماس دعا دوست خوبم
مامان ملیکا
13 آذر 90 18:14
سلام عزیزم واقعا متاثر شدم التماس دعا
مامان پریسا
14 آذر 90 2:00
با سلام ایام سوگواری سالار شهیدان را به شما تسلیت میگم. این مطلبی که نوشتی واقعا درسته.
مامان آوین
14 آذر 90 19:19
التماس دعا. ایشالا خدا یه نی نی ناز و خوشگل بهت بده .
مامان آریان جون
16 آذر 90 1:59
این روزا دلم گرفته،حرفات بدترش کرد التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد