فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

بوی ماه محرم

1390/9/6 12:47
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم حالت چه طوره ؟ امسال اولین سالیه که نسبت به محرم یه حس عجیب و متفاوت دارم اخه به لطف خدا امسال زیارت کربلا قسمتم شد .... ای کاش قدر می دونستم ... وای مامانی اگه بدونی چه جاییه واقعا خود خود خود بهشته وقتی تو مجلس روضه نشستی یا وقتی تو راه کربلایی می گی اگه من کربلا باشم از غم امام حسین می میرم اما اگه بدونی امام حسین چه مهمون نوازیی می کنن .... یه ارامشی بهت میدن که باورت نمی شه اینجا کربلاست ... اینجا کرب و بلا است .....

عزیز دلم محرم نماد مظلومیت اهل بیت ماست .... مظهر از خود گذشتگی و ایثار در راه خدا ..... اخر صبر بر طاعت خدا ..... 

عجیب زمانیه محرم .... خدا رو شکر که من و بابایی از جمله عاشقای امام حسین (ع) هستیم و کلا محرم ها تموم برنامه هامون تعطیل میشه یه جورایی ... اخه مامان جون منصوره اینا ده ی اول صبح ها روضه دارن و بابایی اینا هم شب هیئت خودشونه .... 

الحمدلله که ما محب اهل بیتیم .... امام حسین جونم التماستون می کنم که فرزندان ما و فرزندان فرزندان ما و ذریه ما را همگی محب و شیعه ی خودتون قرار بدین .....

ما عاشقانه دوستتون داریم و یا لیتنا کنا معکم یا ابا عبدلله .... ای کاش ما در کنار شما و در رکاب شما بودیم یا اباعبدلله ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سام
6 آذر 90 13:05
خوب به سلامتي رفتين كربلا يا ميخواين برين؟


رفته بودیم
آسموني ها
6 آذر 90 15:54
سلام دوست من اين شبا من و عشقم رو خيلي خيلي دعا كنيد. سخت محتاج دعائيم.
مامان محمد صدرا
7 آذر 90 16:53
التماس دعا عزیزم !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد