فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

یه روز عجیب و خاص

1390/7/26 20:49
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم حال شما ؟ خوبی ؟ منم خوبم امروز یه روز خیلی خاص بود از اون روزایی که باید ثبت شن تا از یادمون نرن . صبح که رفتم دانشگاه و ظهر رفتم خونه ی مامان جون اینا . 

اخه اون روز دکتر برجعلی استاد روان شناسی بالینی کودکمون گفت باید از 6 نوع بچه با خانواده های مختلف تست نقاشی بگیریم و تو کلاس تحلیل کنیم یکی از اون خانواده ی طلاق و یکی دیگه والدین معتاد بود و من امروز رفتم خونه ی یه خانواده ی که اشنای دوستم بود ، این خانم بسیار با شرافت کار می کرد تو خونه ی مردم تا خرج زندگی شو در بیاره ، خودش 4 تا بچه داشت که دختر کوچیکش زینب کلاس پنجم بود و من ازش تست گرفتم اخه پدر زینب معتاده .... و اما وحشتناک تر از اون برادر زینبه که هم معتاده و هم طلاق گرفته و حالا دو تا بچه ی کوچولوش ( فاطمه و مهدی ) پیش مامان جونشون ( یعنی مامان زینب ) زندگی میکنن . 

واااااااااااااای که چه نقاشیی کشیدن .... جیگرم کباب شد موضوع باید یه خانواده ی باشه که بچه اون رو دوست داره و بعد حدودا 14 تا سوال ....

فاطمه ( که هم پدرش معتاده هم بچه ی طلاقه ) تو نقاشیش نه پدرشو کشید نه مادرش و .....

زینب ( پدر معتاد ) تو نقاشیش پدری رو کشید که میوه خریده بود و مامان به خاطر میوه خریدن بابا خوشحال بود....

واقعا ناراحتم .... خدایا این زن و این بچه ها چه گناهی کرده بودن که الان یه همچین زندگی سخت و عجیبی دارن ...

تحلیل نقاشی بچه ها از حوصله ی این نوشته خارجه اما تحلیلش خیلی بدتر از خودش بود...

فقط براشون دعا کنید .... 

ممنون .

مامانی من زندگی خیلی سخته خیلی پستی و بلندی داره ... خدایا همه مون و کمک کن . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی کیانا
26 مهر 90 21:49
خیلی متاسفم چطور پدری میتونه اینقدر ظالمانه خودشو از تصورات کودکش پاک کنه خیلی ناراحت شدم
مامان ریحان جیگر
26 مهر 90 22:00
خدا خودش تو این امتحانای سخت به هممون کمک کنه مخصوصا به یه همچین خانواده هایی
Asemuni ha
27 مهر 90 6:54
سلام عزیزم ما هم با افتخار زیاد شما رو لینک میکنیم
مامان آریان جون
28 مهر 90 0:15
خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه.
مامان رادین کوچولو
29 مهر 90 11:45
خدایا بازم خودت هوای مارو داشته باش!
مامان آبتین
2 آبان 90 2:27
دلم با خوندن این نوشته ات خیلی گرفت امیدوارم خدا به همه بچه ها کمک کنه و دستگیر همشون باشه آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد