فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

زندگی ...

1390/7/25 21:10
نویسنده : مامانی
399 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست 

هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود 

صحنه پیوسته به جاست 

خرم ان نغمه که مردم بسپارند به یاد ..............

         زندگی

مامانی شاید گفتن این حرفا اسون باشه اما واقعا عمل کردن سخته.... سخته همیشه خوب باشی و تموم رفتار هات با خوشی تو ذهن بقیه ثبت بشه .... 

هنرمند بودن تو زندگی خیلی سخته اما ممکنه.... دعا کن هنرمند باشم و هنرمند بمونم برای من خیلی دعا کن... فرشته نازم واسم خیلی دعا کن ( کاش یه جایی بود که من بودم و خدا .... خدا کمکم کن )

دلم یه جاده می خواد بی بن بست 

و یه خدا که با هم کمی قدم بزنیم ...

همین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ابوالفضل
25 مهر 90 22:55
سلام سلام سلام مامانی نفس طلایی حالت خوب شده؟ وبلاگت و دوست دارم
asemuni ha
25 مهر 90 22:56
salam ramz ro khososi mizaram baratun. mamnun ke be ma sar zadin
ریحانه
25 مهر 90 23:18
سلام عزیزم. خانمی اول از همه ممنونم به خاطر نظرات قشنگت. دومأ همین که اینقدر قشنگ رازهای هنرمند بودن و خوب زندگی کردن رو فهمیدی و به امثال من گوشزد میکنی خودش یه عااااااالمه هنره. واقعأ آفرین به اینهمه نگاه درست و اصالت.
زهره مامان هلیا
26 مهر 90 8:45
نفس طلایی جون من این متنو خیلی دوست دارم بهمون سر بزن ما هم آپیم
شهرزاد مامان حسین
26 مهر 90 20:29
سلام.خوب گفتی خواهر
مامان آبتین
2 آبان 90 2:29
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد