فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نفس طلایی

سلام ستاره ی ناز من

1390/7/27 12:21
نویسنده : مامانی
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی من خوبی ؟ منم خوبم یکی از مزایای بودنت میدونی چیه ؟ اینه که من به هوای تو برای خودم نهار درست کنم اخه معمولا روزایی که خونه ام نهار درست نمی کنم یعنی حوصله ام نمی گیره و مثل الان حسابی گرسنه میشم .... وای اگه بابایی بفهمه کلی ناراحت میشه اخه همیشه وقتی می فهمه میگه من دیگه نهار نمیبرم بمونه تو بخور منم قول میدم درست کنم اما نمی دونم چرا نمیشه !!!!!لبخند

                                    شکلات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آسمون ی ها
27 مهر 90 12:39
وای دست عین من منم تنهایی حوصله غذا درست کردن ندارم. همش عشق دعوام میکنه و باهام قهر میکنه. میگه اگه دوست داری من خوشحال باشم تو ناهار بخور و ورزش برو. همین دوتا رو انجام بدی من خوشحالم. میکه تو ناهار درست کن ما شب همونو میخوریم. الهی قربونش برم من که اینقدر فکر منه. عزیییییییییییییییزم
فاطمه
27 مهر 90 14:48
خوب شام که درست می کنی بیشتر بذار که برای ناهارت هم بمونه
ریحانه
28 مهر 90 1:44
عزیییییییییییییزم آفرین تا میتونی به خودت برس و اصلأ گشنه نمون. حالا هر چی بگذره بیشتر گشنگی سراغت میاد.
رادین
28 مهر 90 12:39
خاله همیشه خودت رو تقویت کن
مامان آبتین
2 آبان 90 2:24
واقعا تنهایی آدم حوصله پخت و پز نداره انشاءا.. نفس بیاد و درست و حسابی سرت گرم نفس و آشپزی بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد