فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

سلام سلام خاله بزغاله

1390/7/15 23:52
نویسنده : مامانی
18,867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر عصر رفتم اولین ازمون اکسین و دادم  و حسابی ناامید شدم چون وقتی امدم خونه و صحیح کردم دیدم خیلی غلط دارم و کلی ناراحت شدم اما چون نا امیدی کار شیطونه قرار گذاشتم از فردا حسابی جدی و خوب بخونم انشاالله که خدا ی مهربون خودش کمک کنه ... بعد هم که امشب عروسی دوستم بود و تازه رسیدم خونه انشاالله که همه ی زوج ها در کنار هم خوشبخت و سعادتمند باشن ...

دیگه یه شعر و بازی خوشگل که الان برات می نویسم و طبق معمول وقتی امدی بهت یادش میدم ، شعر خاله بزغاله است که من عاشششششششششششقشم

 * سلام سلام خاله بزغاله                 * علیک سلام خاله بزغاله 

* بچه می خوام خاله بزغاله                * بچه نداریم خاله بزغاله 

* پس اینا چین خاله بزغاله                 * دسته گلن خاله بزغاله 

* یکی شو می خوام خاله بزغاله          * کدوم و می خوای خاله بزغاله 

* این و می خوام ............  هوراااااااااااااااااهورا

وااااااااااای اگه بدونی بازیش چقدر شااااااااااااااد و قشنگه ، زود بیا تا یادت بدم نفس طلایی من 

           بزغاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

رادین کوچولو
16 مهر 90 0:43
مرسی به خاطر اموزش این بازی
مامان محمدصدرا
16 مهر 90 14:25
روز نفس طلایی مون مبارک باشه ! ان شا الله زودتر ببینیمش و عکسش بیاد نوی وبش!
مامان وانیا
16 مهر 90 14:59
نفس طلایی جون روزت مبارک
مامی کیانا
16 مهر 90 17:03
وای چه خوب که منو یاد بازی های بچگی هام انداختی یادم باشه حتما این بازیو به کیانا جونم یاد بدم
مامان پریسا
16 مهر 90 17:44
تولد امام هشتم را به شما تبریک میگم. و همینطور روز کودک را به نی نی های گلی که ایشا.... هر چه زودتر میان پیشتون تبریک میگم.
مامان آبتین
17 مهر 90 21:59
مامانی اصلا نامید نشو و ادامه بده این تازه اولین امتحان بوده هنوز اول راهی پس محکم قدم بردار و راسخ باش
مژده
30 دی 90 1:30
خیلی خوب بو دوست گلم مرسییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد