فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

سلام دلبری

1390/7/14 20:39
نویسنده : مامانی
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبری من خوبی جیگرم ؟ من از صبح خونه ی مامان جون اینام و چون نمایشگاه امروز شروع شد بابایی یه ده روزی دیر میاد خدا قوت بابایی مهربون قلب  صبح با خاله مریم اینا امدیم و کلی سر به سر محمد گذاشتم طفلک بچه بهم می گه خاله منم بچه ی تو رو اذیت می کنم ها منم می گم باشه خاله جون اشکال نداره .... به هر صورت هم خاله ام هم زنعمو دیگه .... 

الان دایی علی جون نشسته کنارم و چون دارم با لب تاپ اون می نویسم هی میگه کار دارم و نمیذاره بنویسم شب یا فردا از خونه ی خودمون برات یه شعر خوشگل میذارم  انشاالله ستاره ی کوچولوی من 

( امان از دست این دایی علی که هم مهربونه هم من و اذیت می کنه و هی می گه بدو لب تاپ و بده کارای پروژه ام موند .............. )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای مهرسا
15 مهر 90 8:37
دایی علی اذیت نکن آپم بیا
مامان آریان جون
15 مهر 90 22:48
حالا در قالب زنعمو بچه رو اذیت می کنه یا خاله حتما زنعمو بازی دیگه
رادین کوچولو
16 مهر 90 0:46
دایی علی یه لحظه صبر کن دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد