فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

عشق من امام رضا (ع)

1390/7/16 22:20
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم وای عیدت مبارک خوشگلم اگه بدونی امشب چه شب باشکوهیه ، عیده ، تولد امام رضا جونمونه که من عاشقانه دوستشون دارم و الان دلم داره برای حرمشون پر می کشه .....

اگه بدونی که چه امامه خوب و مهربونی داریم ... یه پناه که واقعا در خونه شون به روی همه ی ادما بازه و تو مهمون نوازی معرکه اند و همیشه نظر لطفشون به روی سر من پر گناهه ... 

همیشه از حرمت بوی سیب می آید                     صدای پای ملائک عجیب می آید 

سلام ضامن آهو ، دل شکسته ی من                   به پای بوس نگاهت غریب می آید 

طلای گنبد تو وعده گاه کبوترهاست                     کبوتر دل من بی شکیب می آید 

       امام رضا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ریحان جیگر
17 مهر 90 9:10
عید شما مبارک
مامان آبتین
17 مهر 90 21:57
ولادت امام رضا برنفس و مامان گلش مبارک
مامان آریا
18 مهر 90 9:23
عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد