فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

جوجه اردک ناز من

1390/7/12 21:15
نویسنده : مامانی
2,397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه اردک ناز من خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر .... امروز صبح رفتم دانشگاه با دکتر گلزاری و دکتر براتی کلاس داشتم که هر دوش عالی بود خصوصا تجربیات اساتید از درمان و مراجع هاشون واقعا جالبه اما واقعا سخته .... برای یه روان شناس خوب شدن قد یه دنیا باید تلاش کرد ....

دیگه چه طوری ؟ مامان جون اینا قرار شد 5 شنبه بیان خونمون و من فردا هم صبح کلاس دارم ، اینقدر برنامه هام با هم گره خورده که نمی دونم به کدومش برسم اما خدا رو شکر که همه چی مرتبه و بزرگ ترین نعمت های خدا یعنی سلامتی ، امنیت ، ارامش و جووووونی رو داریم و دنیا هنوز ادامه داره چه ما روزهامون رو خوب بگذرونیم و چه بد ( این حرفا رفت تو شناخت درمانی ها.... ولی جوجوی من واقعا تفکر مثبت و شاده که باعث شادی و نشاط و موفقیت ادم میشه )

همیشه موفق و شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد باشی نی نی نازنینم ماچ

                                  جوجو

                                  جوجو

                                  جوجو

                                                   اینم عکس چند تا جوجوی ناز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

بابای مهرسا
12 مهر 90 21:34
چند تا از دختر گلم
بابای مهرسا
12 مهر 90 21:35
راستی وبت عالیه خیلی خوشکل شده
مامان
12 مهر 90 22:11
گلم خیلی وبت قشنگه خدا نی نیت رو حفظ کنه
رادین
13 مهر 90 12:11
مامان آرشیدا قند و عسل
13 مهر 90 13:10
سلام وبتون جالبه امیدوارم خدا یه نی نیه خوشگل و سالم بهتون بده و از دیدنش خنده به لباتون بیاد تو درستون هم موفق باشید.
مهنوش
13 مهر 90 16:43
سلام مامان نفس طلایی الهی همیشه افکارت مثبت باشه چون از این روش زندگی همیشه به کامت است الهی آمین...
مامان پریسا
14 مهر 90 13:34
سلام خسته نباشید. یه خصوصی گذاشتم
مامان وانیا
14 مهر 90 14:34
مامان آبتین
14 مهر 90 20:40
وای خدای من عزیزم دوست خوبم منم مثل شما که نفس رو جوجه صدا زدی پسرمو اوایل که دنیا اومده بود جوجه طلائی صدا می زدم عجب تفاهمی البته با یه کم تفاوت و اونم اینکه نفس هنوز نیومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد