فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نفس طلایی

بادکنک و بادبادک هورااااااااااااااااا

1390/7/11 20:26
نویسنده : مامانی
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم حال شما ؟ خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر پاییز چقدر شبه .... نصف کارام می مونه اخه بابایی زودتر میاد البته خیلی خوبه که زودتر میاد پیشم اما از وقتی میاد دیگه درس خوندن تعطیله ...

خلاصه امروز هم رفتیم دانشگاه و فردا صبح هم کلاس دارم انشاالله ... دیگه چه طوری ؟ احتمالا 5 شنبه به مامان جون اینا بگم ناهار بیان خونمون البته با خاله ها (خدا کنه خاله فاطمه هم بیاد تهران ) حالا ببینیم خدا چی می خواد ...

اما بادکنک و بادبادک یعنی روزهای دوران کوچولویی و بزرگی خودم که خیلی دوست دارم و عزیزم به نظرم بادکنک و بادبادک اوج شادی دوران زندگیه .... یه پارک هست تو همت که همش بادبادک داره و من همیشه می گم کاش بودی تا منم میبردمت اونجا و با هم کلی بازی می کردیم چشمک

                                       

                               بادکنک ناز

          بادبادک

می دونی چرا بادبادک و بادکنک و دوست دارم چون ازاد و رها هستن و انگار دارن میرن کنار خدا ... راحت و قشنگ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

شهرزاد مامان حسین
11 مهر 90 21:45
سلام .چقدر از دیدن عکس کارتونهای بچگی م کیف کردم. انشالله به زودی با نی نی دوتایی بادبادک هوا می کنید.
مامان وانیا
11 مهر 90 21:53
قسمت قشنگش اینه که تو آسمون آزادانه پرواز میکنن
مامان آریان جون
11 مهر 90 23:35
مامان محمدصدرا
12 مهر 90 4:28
پیش ما بیا ! البته با نفس طلایی! ********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ **************** منتظریم!
مامان آریا
12 مهر 90 9:24
مرسی از این همه ابتکار...موضوعات و عکسها خیلی خلاقانه هستن
فاطمه
12 مهر 90 12:05
سلام من که پنجشنبه ها کلاس دارم
مامان آناهل
12 مهر 90 12:30
یادش بخیر . اون قدیما شیراز هم جشنواره بادبادک ها داشت . اما دیگه یه 7-8 سالیه دل مردم هم مرده! از وقتی شادیهای دسته جمعی قدغن شد......
mamani helena
12 مهر 90 15:09
salam azizam cheghadr ziba tashbih kardi
رادین کوچولو
12 مهر 90 17:02
سلام انشاالله اون روزم میرسه که برا نفس طلاییتون بادکنک بخرید و با اون شادیهاتون رو دوچندان کنید
مامان آبتین
14 مهر 90 20:36
آبتین منم بادکنک خیلی دوست داره خودمم عاشق بادبادک هواکردنم با این سن دوسال پیش برا خودم یکی خریدم و هنوز دارمش چه بادکنکها و بادبادکهای قشنگی !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد