فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

کتاب درسی ما....

1390/7/2 11:29
نویسنده : مامانی
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دلم خوبی ؟ من به جای بچه هایی که میخوان برن مدرسه ذوق دارم دیروز تو وب یکی از دوست جونا چند تا عکس از کتاب درسی ها دیدم بعدم خودم تو گوگل سرچ کردم و خلاصه با اجازه اون عکسا رو میذارم تا یه لحظه هم شده دلمون پر بکشه به اون دوران که تنها دغدغه مون گم شدن پاک کن مون بود و وقتی با کسی قهر می شدیم چند دقیقه بیشتر طول نمی کشید تا همه چی رو فراموش کنیم ... چقدر صداقت و صمیمیت و کودکیش عالی بود... گاهی اگه کودک باشیم یا شاید اگه همیشه صادق و پاک باشیم چقدر خوب میشه .... 

کتاب درسی

روباه و زاغ

کلاس دوم

و در اخر جلد کتابی که تا اخر سال چند بار مامانامون جلدشون می کردن ولی چیزی ازشون باقی نمی موند

                                  کتاب درسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان قلبهای کوچکم
2 مهر 90 13:22
سلام یادش بخیر
مامان پارسا قندعسل
2 مهر 90 13:39
سلام عزیزم.واقعا یادش بخیر.
مامان محمدصدرا
2 مهر 90 13:57
قدر این همه لحظه های خالی که میتونه به قدیمترها ببرت رو بدون ! یادم میاد یه جامدادی آهنگ دار داشتم که توی مدرسه ازم کش رفتن ! دلم خواستش! یادش بخیر!
مامان آرمان
2 مهر 90 14:43
سلام. یادش بخیر اون درسها.اون ساعتهای کودکی در دبستان.اون اوقات بیخیالی و شادی پاک کودکی. ممنون که با این تصاویر ما را برای لحظااتی به دوران دبستان بردی.
مهنوش
2 مهر 90 15:37
,وای مامان نفس طلایی..به کجا که نرفتم با این عکسها.. خیلی باحالی...به خدا تحسینت میکنم...سرشار از احساسی فدات بشم....وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ازت ممنونم که کودکیمو یاد آور شدی.....


قربونت برم قابلی نداشت
مامان آریا
2 مهر 90 18:52
چقدر دلم تنگ شد یهوووووووو مرسی
مامان آناهل
3 مهر 90 9:55
آخییییی. عاشق این کتاب فارسی بودم
مامان مسافر كوچولو
3 مهر 90 15:02
واااااااااااايييييييييييييي مامان نفس.چه كرديييييييي. يادش بخير. واقعا ممنونم كه چند لحظه اي ما رو به قديما و روزهاي خيلي قشنگ بچه گي بردي.
مامان آبتین
9 مهر 90 8:45
یاد اون روزا بخیر واقعا تنها غممون گم کردن پاک کن و مدادمون بود مخصوصا ، من همیشه مدادمو گم می کردم
آسمونی ها
26 مهر 90 0:33
یادش بخیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد