فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

باز اید بوی ماه مدرسه .....

1390/7/1 23:53
نویسنده : مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

باز اید بوی ماه مدرسه                    بوی شادی های راه مدرسه ....

سلام عزیز دلم خوبی ؟ اگه تو سه سال دیگه بیای (البته هر وقت خدا صلاح میدونه ) و بعد 7 سال دیگه اش بری مدرسه میشه 10 سال دیگه انشاالله مدرسه رفتنت رو جشن بگیرم ... الهی قربونت برم چه ناز میشی انشاالله ....

من همیشه عاشق خرید واسه مدرسه بودم و هنوزم که هنوزه عاشق خرید لوازم التحریرم و بوی نو بودن همه ی کتاب دفتر ها رو خیلی دوست دارم اما حیف که الان یه کوچولو بزرگ شدم و دیگه مدرسه نمیرم افسوس

 خلاصه برات بگم از صبح های مدرسه رفتن که بدو بدو پا می شدم و هر چی اقا جون (بابای گلم ) می گفت صبحونه بخور گوش نمی کردم و میرفتم مدرسه (البته تو باید صبحونه بخوری ها اااا من کار خوبی نمی کردم ، افرین قشنگم قلب بعد از ظهر ها هم میومدم و می خوابیدم و بعد هم میرفتم سر درسم .... البته مامانت همیشه بچه زرنگ و شاگرد اول بوده ها ... حتی الان تو دانشگاهم همین طوریه (اینم برای اینکه بدونی چقدر دوست دارم خوب درس بخونی و همیشه موفق باشی ستاره ی نازم )

اما امسال خیلی از شروع مهر خوشحال نشدم چون هم کلاسام دوباره شروع میشه و هم می بینم که واقعا تابستون و برا خوندن ارشد از دست دادم و باید یه برنامه ی جدی برای از این به بعدم بریزم .... نمی دونم تا خدا چی بخواد .... اما درسای این ترمم احتمال زیاد خیلی با حال باشن خصوصا کلاس دکتر گلزاری و خیلی دوست دارم تجربه کنم و البته دکتر برجعلی رو... امیدوارم هممون موفق باشیم 

حالا برات چند تا عکس ناز از لوازم تحریر میذارم امید دلم 

وای مداد رنگی ... عاشق تراوت و تازگی و نشاطش بودم و هستم ....

                       مداد رنگی

چند تا دفتر ناز نازی 

                        دفتر

حالا نوبت کیفه مدرسه است ....

                            کیف

در اخر هم جامدادی و مداد های با سر های ناز که خودم عاشقش بودم....

     جامدادی

اگه میشد دلم می خواست تا صبح برات عکسای ناز بذارم حالا وقتی امدی انشاالله برات می خرم گل دلم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی سید پارسا
2 مهر 90 0:20
از همین الان خوش به حال نی نی نازت با این مامان مهربون و خوش سلیقه.... خیلی جالبه من تا قبل بچه دار شدن هیچ فکری راجع به هیچ چیزش نمیکردم. فقط گاهی میگفتیم فلان اسم خوبه و دیگه هیچی و تا 8 ماهگی بارداری ام هم چیزی براش نخریدم و اولین چیز کتاب بود... به امید شاگرد اولی نفس طلایی
مامی کیانا
2 مهر 90 9:58
هرسال که مهر میاد ناخودآگاه سالهای قشنگ کودکانه رو با خودش میاره ولی خوبیش اینه که دوباره اون سالها رو میتونیم با بچه هامون تجربه کنیم البته با زرق و برق بیشتر
مامان آناهل
3 مهر 90 9:52
واااااااااااااقعا یاد همه شون بخیر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد