فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نفس طلایی

فرشته ی من

1390/6/24 0:35
نویسنده : مامانی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچولوی من خوبی؟ ما هم خدا رو شکر خوبیم امشب دلم از خیلی چیزها و کس ها خیلی گرفته بود خلاصه کلی واسه بابایی حرف زدم و گریه کردم ... بابایی هم فقط گوش داد و ارومم کرد با اینکه هر کی جای اون بود اصلا تاب نمیاورد تا من اینقدر راحت در مورد همه کس و همه چیز حرف بزنم و درد و دل کنم ، بعد خنده ام در اورد ، الانم طفلک از خستگی روی مبل خوابش برده و من با اطمینان کامل می گم که معین من تنها فرشته ی روی زمینه و من عاشقانه دوستش دارم .

با اینکه تو فرشته من تو اسمونی اما بدون که بابایی فرشته ی قلب منه قلب

    دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

بابای مهرسا
24 شهریور 90 8:12
با بایی ها همشون فرشته هستند....... به خدا فرصت نمیشه...بیشتر تو بیمارستان هستم..اصلا وقت هیچ کاری ررو ندارم..فقط در روز یک بار میام نظر هارو تایید میکنم.... ممنون از شما که همیشه همراه من و مامان مهرسا بودید...صمیمیانه تشکر میکنم
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:49
سلام گلم خدا نکنه ناراحت باشی . ایشاا.... هر چی زودتر یه نی نی گل گرفتارت کنه که تمام ناراحتیات رو فراموش کنی.
مامی امیرحسین
24 شهریور 90 11:57
سلام عزیزم داشتن یه شریک خوب تو زندگی به همه دنیا می ارزه.خوشحالم که منم یکیشو دارم...پوریای منم مثل آقا معین شما صبور و مهربونه.مثل یه پدر مهربون همیشه مراقبمه.خوشحالم از ته قلبم که تو هم خوشبختی...ایشالا به زودی یه فرشته کوچولو هم بیاد و از موهبت داشتن همچین پدری بهره مند بشه...
مامان آرین
24 شهریور 90 12:28
سلام مامانی خدا رو شکر که همسری اینقدر صبورانه پای درددلهات میشینه و خدا رو شکر که تو اینقدر قدر شناسی . ایشالا همیشه همینطور عاشق باشین
مامی کیانا
24 شهریور 90 12:55
بهت تبریک میگم که تو خونه یک گوش شنوا داری چون فکر کنم واسه ما خانوم ها اینطور موقع ها که دلمون میگیره هیچ چیزی مثل یک گوش شنوا نمیتونه آروممون کنه
مامان آرمان
24 شهریور 90 14:17
سلام. آفرین به همسره فهمیده و آگاهت. خدا تو را برای اون و اون را برای شما حفظ کنه و بهترینها را در زندگیتون نصیبتون کنه. آمین.
nafasemaman
24 شهریور 90 20:38
ایشالاه که همیشه شادو خوشبخت کنار هم پیر بشید
محمد مهدی
24 شهریور 90 21:20
سلام.بیاید و وبلاگمو نگاه کنید.یه عکسی گذاشتم که جایی پیداش نکنید
مامان رادین
24 شهریور 90 21:40
تو زندگی هیچ چیز قشنگتر از عشق نیست.امیدوارم تا همیشه خوشبخت باشید
مامان نی نی طلا
24 شهریور 90 22:58
خدا این همسر مهربونو حفظش کنه براتون
مامان آریا
24 شهریور 90 23:53
از طرف نفس طلایی بابایی بابایی بابایی
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 3:50
الهی...امیدوارم همیشه عشقتون همینطور پر رنگ بمونه عزیزم... ما هم اپیم خاله...بیا
رادین
25 شهریور 90 14:28
انشاالله همیشه در همینگونه در کنار هم خوشبخت باشید
محيا كوچولو
25 شهریور 90 18:06
واي منم خيلي ماماني و بابايي رو دوست دارم خاله
مامان مسافر كوچولو
25 شهریور 90 23:58
مامان نفس طلايي بهت تبريك ميگم كه ساده و بدون پيراه حرف دلتو ميگي. منم مثل شما يه همسري دارم كه عاشقانه دوستش دارم و هميشه تكيه گاه منه.
مامان آبتین
26 شهریور 90 1:11
خدا را شکر که آقا معین اینقدر همسرشو درک می کنه براتون آرزوی خوشبختی می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد