فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

حضرت عبدالعظیم

1390/6/23 15:52
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای من ،  امروز تو یه برنامه  تلویزون دیدم که می گفت امروز روز بزرگداشت مقام حضرت عبدالعظیم حسنی است که حرم مطهرشون تو شهر ریه و من یکی از جاهایی که خیلی دوست دارم و توش اروم ارومم همون جاست . البته خیلی وقته که نرفتم شاید چند ماهی میشه ، اخه خیلی دوره ! اما همیشه دوست دارم که به زیارتشون برم. 

البته یه حدیثی هم هست به این مضمون : که هر کس حضرت عبدالعظیم رو در ری زیارت کنه گویی که در کربلا امام حسین (ع) رو زیارت کرده .

وای فوق العاده است . الهی که هر چه زودتر کربلا و زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم قسمتمون شه .

(راستی ناز گلم دیشب خواب دیدم با خاله فاطمه دوباره رفتیم نجف و اونجا ایستاده بودم و از امیرالمومنین (ع) تشکر می کردم که جواب دلتنگی هام و داد و زود زود دوباره ما رو طلبده ! کاشکی دوباره قسمت شه واقعا بی نظیره نجف : اروم ، مهربون ، زیبا ، لطیف ، پدرانه و..... )

                       حرم حضرت عبدالعظیم

                                   (اینم یه عکس از حرم حضرت عبدالعظیم )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نیایش
23 شهریور 90 16:18
ان شا الله قسمت همه بشهالتماس دعا
شکلات مامانی وباباش
23 شهریور 90 16:18
سلام اشاا.. مجددا برین زیارت
مامان شازده کوچولو
23 شهریور 90 23:12
سلاااااااااام عزیزم زیارت قبول خانمیخیلی دلم برات تنگ شده بود ، وقتی امروز کامنتت رو خوندم اشکم دراومد ممنون که به یادم بودی..... ان شاالله باز هم سفر مکه و کربلا قسمتت بشه شب به خیر دوست من
مامان آریان جون
23 شهریور 90 23:18
ایشالله قسمت همه آرزومندا و البته شما بشه.
مامان آبتین
24 شهریور 90 0:12
انشاءا.. با نفس برید کربلا و نجف خوش به سعادتتون که حداقل یه بار رفتین ما هنوز نصیبمون نشده


انشاالله به زودی میرین
بابای مهرسا
24 شهریور 90 8:09
مامان آرمان
24 شهریور 90 14:19
ایشائا...خدا قسمتتون کنه. برای ما هم دعا کنید که قسمتمون بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد