فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

نی نی گولو

1390/6/23 12:51
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت عزیزکم ، حال شما؟ خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر امروز خیلی دیر از خواب پاشدم خمیازهو هنوز به هیچ کارم نرسیدم اما اشکال نداره تا شب که بابایی بیاد هنوز کلی وقت داریم . هوراااااااااااهورا

اون روز به سرم زده بود برم برات کتاب شعر بخرم تا بتونم تو وبلاگت شعر های کودکانه بنویسم اخه نمی دونم چرا از شعر های بچگی خودم چیز زیادی یادم نیست تعجب

دیگه حرفی ندارم فعلا خدافظبای بای (البته من همیشه حرف واسه گفتن دارم ها....نیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان علي كوچولو
23 شهریور 90 13:22
براي نفس طلايي تون آرزوي سلامتي مي كنم


ممنونم اون هنوز تو بهشته ها.........
مامان باران
23 شهریور 90 14:05
من نمیدونم شما چند سالتونه اما
یه روزی آقا خرگوشه رفت دنبال آقا موشه...
اتل متل توتوله .......


من هنوز جوووووووووووووووونم فقط 21 سالمه بابا...
این ها رو قبلا تو وبم گذاشتم می خواستم شعر جدید بذارم
شهرزاد مامان حسین
23 شهریور 90 15:47
منم برای حسین شعر می خوندم و شازده کوچولو و قرآن
انشالله خیلی زود عکس این نفس طلایی رو اینجا ببینیم.


ممنونم فکر نکنم به این زودیا قصد داشته باشه بیاد شاید 3 سال دیگه عکسش و بذارم البته هر موقع خدا صلاح بدونه
مامان آبتین
24 شهریور 90 0:10
خیلی خوبه منم میام شعراتونو می خونم
رادین کوچولو
24 شهریور 90 21:38
سلام خاله جون.مرسی که همیشه می یای پیشم.راستی خاله جون اگه کتاب شعر خریدی منم بیام شعرهاشو بخونم؟؟آخه این مامان منم همه شعرای بچگیشو یادش رفتم تازشم همش پز میده میگه من سه سال رفتم مهدکودک کلی چیز یاد گرفتم اما فقط یه بیت شعر بلده اونم همش اشتباه می خونه مثلا بعضی وقتا میگه توپ سفیدم بعضی وقتا هم می گه اسب سفیدم قشنگی و نازی خدا کنه تا من میام به دنیا چندتا شعر و قصه یاد بگیره که من حوصلم سر نره
مامان ماهان عشق ماشین
28 شهریور 90 2:33
سلام خیلی از خوندن وبتون لذت بردم .دست به قلمتون هم که دیگه نگو.ایشالله هرچی زودتر نفس طلایی تو صورتت دمیده بشه.آمین. اینم یه شعر که یادت بمونه. یه توپ دارم قلقلیه. سوراخ سوراخ و گلیه من این توپ رو نداشتم از آشغالی برداشتم بابام منوکتک زد یه مشت و دو لگد زد . . . ماهان عاشق این ورژن شعره تا اون توپ قلقلی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد