فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

مهر مامانی

1390/6/21 12:54
نویسنده : مامانی
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی ، من که هنوز مامان نشدم تا ببینم مهر مادری چیه ؟ اما مطمئنم که بهترین و مهربون ترین موجود توی دنیا مامان ها هستن خصوصا مامان گل گل گل خودم که الان دلم براش یه ذره شده و از جمعه تا حالا ندیدمش گریه

مامان گلم چقدر دلم برای صدای نازت تنگ شده ... 

خوب حالا از غم بیایم بیرون و دلم می خواد برات چند تا عکس از مهر مادری البته در سایر حیوووونا بذارم 

وای چه شیر مهربونی مژه

                               مهر مادری

وای چه خرسی فکر کنم دوقلو داره چشمک

مهر مادری

عزیزم ماچ

                         مهر مادری

چه لطیف و زیبا قلب

    مهر مادری

من هنوز مامان نیستم اما قول میدم مامان مهربونی برات بشم نفس طلایی من عزیز دل من عشق و امید من عاشقتم جوجوی مادر ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

رادین
21 شهریور 90 14:23
خاله من مطمئنم شما یکی از بهترین مامانا میشید


ممنونم عزیزم
مامان گیسو
21 شهریور 90 15:33
سلام دوست گلم
از احساساتت معلومه که یکی از بهترین مامان هایی می شی که من به عمرم دیدم
خوش به حال فرشته ات
بوسسسسسسسسس


سلام ممنونم
مامان محمدصدرا
21 شهریور 90 17:22
سلام عزیزم احساسات قابل ستایشه ممنون که به ما سر زدی با اجازه لینکت کردم!
مامان محمدصدرا
21 شهریور 90 18:26
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پایدار________¤ ********************************
مامان آریا
21 شهریور 90 19:14
حتما نفس طلایی به مامان با احساسش افتخار خواهد کرد.مرسی از عکسای به این قشنگی


ممنونم
مهنوش
23 شهریور 90 1:01
سلام مامان نفس طلایی منم خیلی دوست دارم من عاشق این حس لطیف مادرانتم..میدونم که بهترین مامان دنبا تویی....


سلام عزیزم لطف داری خوش بحالت که حس ناز مادر بودن رو تجربه کردی
ني ني نازم
24 شهریور 90 18:54
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد