فاطمه جانمانفاطمه جانمان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نفس طلایی

دل من

1390/6/20 23:28
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنازی من خوبی ؟ منم خوبم خدا رو شکر همه چی مرتبه فقط دوباره یه مقدار زیادی تنبل شدم و از درس رها شدم و این خیلی بده کاش مثل کارشناسی می چسبیدم بهش و ولش نمی کردم اون موقع فکرم هم ازاد تر می شد.

چند روزه که خواب های اشفته دوباره امده سراغم و تا صبح یه عمر برام می گذره و صبح هم خیلی بی حال میشم چون شب خوبی نداشتم . خدایا از دریای بی کران ارامش خودت به دل کوچیک و بی قرارم ارمش بده. 

خدای مهربونم دلم می خواست الان مکه بودم وای که اروم ترین جایی که تو عمرم رفتم مسجد الحرام ، روبروی خونه ی خودته خدا جونم ،خدای مهربونم خیلی دلم می خواد بیام تو اغوش پر مهرت و سرم و بذارم روی پارچه ی خوشبوی خونه ی قشنگت و تا می تونم ببارم اون قدر ببارم تا دل کوچیکم اروم شه....

خدای مهربونم .... خدای مهربونم ..... خدا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محيا كوچولو
20 شهریور 90 23:44
سلام من شما را تو ليست دوستاي گلم لينك كردم


سلام ممنونم
مامانی سید پارسا
21 شهریور 90 0:29
اخ گفتی. از درس و مشق افتادن غصه منم هست........... اصلا با این نی نی وقت نمیشه....حتی بازی کردن باهاش به عذاب وجدان درس نخوندنه.....شیطونه میگه بی خیال شم انصراف بدم


سلام عزیزم نه تو بخون به من نیگا نکن که بدون بچه بی حوصله ام
مامان آبتین
21 شهریور 90 0:51
الا بذکرالله تطمئن القلوب آرام باشید تا با یاد خدا دلهایتان آرام گیرد عزیزم این جمله رو مرتب تکرار کن آروم میشی درمورد من که صدق می کنه شماهم امتحان کن


ممنونم عزیزم
مامان آریان جون
21 شهریور 90 1:42
ایشاله دوباره قسمتت میشه


ممنونم انشاالله با هم بریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفس طلایی می باشد